REKLAMA
Ostatnio zauważyłem nagły spadek mocy mojego auta i ponieważ jestem laikiem w tej dziedzinie zadam pytanie do osób które się na tym znają .
Dzieje się to mianowicie na benzynie i na gazie (silnik 700 gaźnik ten zwykły nie isan)
Na Gazie objaw jest tym większy im więcej zakręcony zostaje dopływ gazu(oszczędność)
Napiszę teraz co się dzieje auto zapala bez żadnych problemów na benzynie i na gazie nie szczela nie przebiera natomiast przy lekkim dodaniu gazu ciągnie ale do pewnych obrotów i koniec (na tym samym ustawieniu pokrętła od dopływu gazu auto kilkadziesiąt miesięcy chodziło bez kłopotu)w momencie kiedy wejdzie na wysokie obroty ciągnie ponownie ciekawostką jest fakt że przy wyjętym filtrze powietrza autko zaczyna reagować normalnie , więc poszedłem po nowy filtr ale nic to nie dało na nowym filtrze znowu to samo nie idzie go ujechać nie wiem co mu jest i nie wiem gdzie szukać .Wcześniej autko jeździło normalnie odbyłem nim nie dawno podróz na 2500tyś km bez żadnych problemów.
Więc proszę o rozsądne odpowiedzi wiem że to nie formuła jeden i tego od niego nie wymagam podaję tylko i staram się naprowadzić na istniejące fakty które zauważyłem i mam nadzieję że moje wskazówki okażą się pomocne w rozpoznaniu tego problemu.
Ciekawostką jest fakt iż ostatnio zablokował mi się termostat w miarę szybko zareagowałem auto jeździło normalnie przez kilka dni bez termostatu
Teraz ostatnio został założony i zauważyłem jakieś dziwne wycieki nie stety mechanik nie był w stanie dojść skąd one są bo jak pojechałem do niego to niestety jak z ludźmi przed drzwiami dentysty nic nas juz nie boli prawda i tutaj ta sama sytuacja autko chodziło na wolnych obrotach na podnośniku 1 godzinę włączał się wentylator i nic ani grama wody pod spodem nie wiem co myśleć po uzupelnieniu płynu znowu zero wycieku