Fiat Cinquecento - dla studenta

Czy opłaca się kupić Fiata Cinquecento 700

Tak
4
36%
Nie
7
64%
Razem głosów : 11

06 Lis 2009, 10:36

Witam wszystkich użytkowników forum

Chcę kupić samochód za cenę nieprzekraczającą 2500 zł, czyli zdecydowanie mało - ale przecież jestem tylko biednym studentem. Kiedyś mówiłem że kupie sobie Malucha ale już tak nie myślę bo nie jest to samochód którym mógłbym dojechać obwodnica na uczelnie a gdybym chciał pojechać na jakąś wycieczkę to pewnie bym pakował bagaż na tylne siedzenia.
- skupiłem się dlatego na Fiacie Cinquecento ponieważ Fiat Seicento nie mieści się w moje granicy cenowej. Zastanawiałem się też na Tico ale brat mi odradził. Fiat Cinquecento który bym wybrał miał by zapewne pojemność silnika 704 copozwala mu osiągnąć prędkość max 127 km/h. Modele z mocniejszym silnikiem 900 i 1100 są droższe a co za tym idzie taki w cenie do 2500 złotych jest w złym jak nie w opłakanym stanie.

DO CZEGO GO POTRZEBUJE:
- przemieszczania się na uczelnie która znajduje się w miejscowości oddalonej 20 km do której prowadzi obwodnica.
- w weekend zawoził bym pewnie mamę do babci która mieszka jakieś 45 km od domu
- jeździł bym nim po mieście
- przydało by się też trzy razy na rok pojechać do Szczecina, który jest oddalony o jakieś 230 km jak pojadę inną drogą to nawet 300

- dodam że jeżdżę powoli czyli zgodnie z przepisami i nie dociskam pedału gazu do deski
- zależy mi również na niewielkich kosztach eksploatacji
- chciałbym aby samochód nie psuł się zanadto a ewentualne usterki mógłbym usunąć gdybym miał odpowiednie narzędzia i części samodzielnie

Chciałbym zapytać czy wy mieliście ten model Fiata Cinquecento a jeżeli tak to jak się wam sprawował i czy jest dobrym samochodem dla początkującego kierowcy?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
User
Nowicjusz

Miejscowość: Zielona Góra

06 Lis 2009, 11:16