REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
hesus napisał(a):posłuchaj kolegów i odpuść diesla - utrzymanie auta to nie tylko podjazdy pod dystrybutor. przy twoich przebiegach rocznych diesel jest zakupem nieopłacalnym.
sedek napisał(a):hesus napisał(a):posłuchaj kolegów i odpuść diesla - utrzymanie auta to nie tylko podjazdy pod dystrybutor. przy twoich przebiegach rocznych diesel jest zakupem nieopłacalnym.
Dlaczego diesel jest zakupnem nie oplacalnym? Sa duzo bardziej awaryjne? Czy tak samo awaryjne a duzo drozsze w naprawie?
Bo jesli chodzi o samo tankowanie to na przykladzie audi a3 wyszlo mi ze za przejechanie 100 km ( usredniajac miasto 60%--- trasa 40%) zaplace prawie 38 zl, a przy dieslu 25,5 zl co daje oszczednosci 12,5zl na 100 km tj 1250 zl na 10tys km/rok
miguel loco napisał(a):Podłączę się do postu bo w trapi mnie podobny problem z tymi a3 i g4. Czy na prawdę te silniki (1,9 TDI) są awaryjne? A gdybym kupował je bezpośrednio za granicą, gdzie ryzyko kręcenia liczników jest mniejsze, to też byście odradzali?
W ogóle sprawdzałem w raporcie TUVa to awaryjność a3 i g4 to odpowiednio 18 i 23% (11 letnie auta bo 8-9 letnie mają koło 15%), czyli nie jest tak źle...
Co do Twojego punto... to 4-5 letnie auto jest dosyć nisko w klasyfikacji ale i tak ma tylko 11% czyli mniej od a3 i g4 z 2000r. Tylko wiadomo, testy te są robione w niemczech na ich drogach, u nas może to wyglądać inaczej ;D
miguel loco napisał(a):No domyślam się że będą droższe, ale wolę więcej zapłacić za auto niż potem się bawić w naprawy itp. Czy podane poniżej samochody są wg Ciebie za drogie?
http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=178231921 - g4
http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=178019856 - a3