REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Raczej przy normalnej jeździe nie będzie piszczała i to możesz wykluczyć.nami666 napisał(a):a) opona wielosezonowa - to taka opona zimowa z homologacją na lato, moze dlatego piszczy? tylko czemu z jednej strony?
To jest najbardziej prawdopodobne z tyłu masz tam tarczobębny więc przy szczekach w środku może jakiś kawałek rdzy luźno lata i jak się źle ustawi to co jakiś czas szura, popiskuje (nie wiem dokładnie jak to słychać).nami666 napisał(a):b) przy zmianie opon coś poszło rdzy z tarczy hamulcowej i tam stuka?
Wyważenie nie ma nic do piszczenia.nami666 napisał(a):c) źle wyważone? wybraliśmy jedno z lepszych miejsc wulkanizacji w mieście.
w żadnym wypadkunami666 napisał(a):jakims wd40?
Możesz podjechać na myjnię i umyć pod ciśnieniem zmywając pył który osadził się z klocków. Same tarcze można zmyć odpowiednim zmywaczem przeznaczonym do tarcz hamulcowych. Używanie innych środków może pogorszyć hamowanie co z kolei może doprowadzić do niebezpiecznych sytuacji dlatego tu jest ważne żeby wiedzieć co się robi i co się do tego stosuje jak już wspomniał [email widoczny po zalogowaniu]nami666 napisał(a):A mozna czyms przeczyscic te tarcze czy coś?
No to masz jeszcze dwa wyjścia. Przełożyć koła z tyłu na przód i sprawdzić czy dalej piszczy z tyłu, jak tak to chyba pozostaje tu łożysko bo nie wiem co może innego tam piszczeć.nami666 napisał(a):tak, cały zestaw został wymieniony