Fiat Panda- ocena linkow

01 Lip 2014, 21:13

No ta Cytryna też całkiem niezła jutro do babki zadzwonie. Może powinienem napisać na początku , że jestem "młodym" kierowcą pomimo wieku 30lat i chodzi mi również o ubezpieczenie aby koszt był jak najniższy (wiadomo na początku wzwyżka) no i auto tanie w utrzymaniu. Pande polecił mi mój instruktor (zdałem za pierwszym razem :naughty: ) powiedział żebym szukał od starszego pana (ale szukaj tu teraz takiego :oops: ) i wiadomo mało doświadczenia tu można gdzieś puknąć, stuknąć, zarysować. Może mi polecicie zupełnie jakieś inne modele.Dzięki za pomoc.
1gregor
Nowicjusz

Auto: Nie mam

01 Lip 2014, 21:16

Ja polecam Honde Jazz, Forda Fusiona, Hyundia Getza. A najbardziej Fiata Grande Punto.
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

01 Lip 2014, 22:00

Pomału robi się problem :D miałem kupić auto za 8-10k , pózniej zrobiło sie ponad 12k ateraz wychodzi ponad 13k.Honda Jazz spodobała mi się znalazłem taką tylko że, Deutschland :roll:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Ewentualnie?

1gregor
Nowicjusz

Auto: Nie mam

01 Lip 2014, 22:50

Dobrze utrzymana Honda Jazz to ponoć jedno z najmniej awaryjnych aut jakie można kupić. Jak dobrze poszukasz to i początkowe koszty będą niewielkie i eksploatacja tania.

Tylko nie wiem czy jest sens kupować ją z LPG, przy takim spalaniu. A już na pewno nie tyle droższą, bo tu jak jeszcze dojdą opłaty to różnica będzie się bardzo długo zwracać.
W ogóle to ile planujesz robić rocznie, że wszystkiego szukasz z gazem?
krzycho
Początkujący

Prawo jazdy: 0- 0-2002
Auto: Peugeot 207
Silnik: 1.4 16V
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2010

02 Lip 2014, 07:46

1.Wyglada ladnie ale sprawdz jaki tam jest gaz bo Honda musi miec dobra instalke
2.Dostal w przod i znowu trick z rozancem :mrgreen:
3.Ten wyglada fajnie ale chyba nieaktualne, uwaga na Fordy z gazem.