W niedzielę 11 marca br., zakończył się "Rajd Pandy 2018", niezwykle interesujące cykliczne zawody, w których startują modele Pandy, wyprodukowane przed 2003 rokiem, w wersjach 4x2 i 4x4.
Rajd wyruszył 3 marca z Madrytu, by po zmierzeniu się z marokańską pustynią, dotrzeć 10 marca do Marrakeszu. W sumie pokonano trasę ponad 3000 kilometrów biegnącą przez słoneczne miasteczka i piaszczyste tory wyścigowe, przedzierając się przez niedostępne miejsca, które wystawiłyby na ciężką próbę nawet dużo większe samochody terenowe. Stając się już klasyczną rundą w ramach rajdów terenowych - kategorii, do której należy legendarny Dakar - pomimo swojego amatorskiego charakteru, "Rajd Pandy" odbywa się po raz dziesiąty i uczestniczy w niej rekordowa liczba 400 zabytkowych Pand, pochodzących z czterech stron świata: od Argentyny po Kambodżę, od Pensylwanii po Włochy. Startująca w Madrycie, kolorowa karawana samochodów najpierw skierowała się w stronę wybrzeża, a dokładnie do portu Motril, a później, po krótkiej podróży promem, dotarła do jeziora Mohamed V (4 marca). Stąd wyprawa ruszyła w stronę piaszczystych torów wyścigowych, pustynnych terenów i widoków na bezkresnym horyzoncie, zahaczając o Bni Tadjide (5 marca), Errachidię (6 marca), Merzougę (8 marca) i Tansikht (9 marca). Ostatni etap, 10 marca, zakończyła meta w słynnym Marrakeszu.
Była to cudowna podróż, która od dziesięciu lat jest doskonałą mieszanką wielkiej przygody, pięknej natury i nieskażonego krajobrazu - wszystko na pokładzie samochodu-ikony motoryzacji, którego łączna produkcja przekroczyła 7,5 milionów egzemplarzy produkowanych od 1980 aż do teraz, i, która nadal zaskakuje swoją solidnością, dynamiką i funkcjonalnością.
Wraz z 400 zabytkowymi Pandami biorącymi udział w zawodach znajduje się nowy Fiat Panda Cross 4x4. Jest to symboliczne „przekazanie pałeczki" pomiędzy przeszłością a teraźniejszością tego modelu, który od 15 lat jest jednym z bestsellerowych samochodów w swojej kategorii w Europie. Panda - niekwestionowana królowa europejskich metropolii jeszcze raz udowodniła, że swobodnie odnajduje się również wśród pustynnych wydm.
Spadkobierczyni legendarnej Pandy 4x4 powstałej 35 lat temu, Panda Cross 4x4, na długości zaledwie 370 centymetrów oferuje luksus zarezerwowany dotychczas dla SUV-ów wyższego segmentu. Jej fenomen polega na niepowtarzalnym połączeniu układu napędowego, typowego dla prawdziwych samochodów terenowych, osiągów i wyposażenia charakterystycznego dla SUV-a, wymiarów zewnętrznych i zwinności samochodu miejskiego. Panda Cross 4x4 to samochód wszechstronny, który dzięki napędowi na cztery koła oraz elektronicznej blokadzie mechanizmu różnicowego, (które to rozwiązanie, jako pierwsza wprowadziła na rynek), jest w stanie pokonać każdą przeszkodę, a także przyciąga Klientów znajdujących w niej odpowiedź na wszystkie swoje potrzeby związane z możliwościami poruszania się.
Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego? Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
OC na miesiąc? Jak kupić ubezpieczenie krótkoterminowe Umowa ubezpieczenia OC standardowo zawierana jest na 12 miesięcy. Są jednak sytuacje, w których właściciel auta może ubezpieczyć pojazd np. na 30 dni. Kto i kiedy może kupić ubezpieczenie krótkoterminowe? Prawo ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.