uszczelka głowicy w silniku benzynowym w zależn.od st. sprężania przy zapłonie ma wytrzymać do 35 atm
jeśli raz dokrecona głowica troche pracowała po nagrzaniu silnika to są małe szanse żeby po ponownym demontażu głowicy dokładnie tak samo siadła- pomimo tulejek ustalających
choć taki montaż AWARYJNY czasem jest konieczny / w drodze, nietypowe auto /
ale trwałość takiej naprawy jest pod ZNAKIEM ZAPYTANIA
więc jeśli mechanicy tutaj tak radzą okresowy remont to mi brak słów
oszczednosc ~~50 do 100 zł żeby ponownie klientowi robić coś po paru miesiącach za kolejne ~~300 - 700 zł , nie licząc kosztów holowania i straty czasu, nerwów ...
aluminiowe głowice jako miekkie powinny być sprawdzane na płycie i ewent. planowane
dla mnie b.mechanika to ZGROZA
![Mr. Green :mrgreen:]()
i nierzetelność
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych