andrzej_124 napisał(a):uszczelkę pod głowicę, jak była nie dawno zmieniana to może zostać stara
PhantomASA1 napisał(a):Rad Andrzeja 124 słuchaj,bo jest mechanikiem i najlepiej wie o mankamentach jakościowych silników
![Shocked :shock:]()
nie wiedziałem że uszczelkę pod głowicę można założyć używaną, Ludzie jaka to musi być partyzantka aby zakładać używkę i jeszcze doradzać to komuś kto chce zrobić generalny remont silnika
m0rdi napisałeś że
m0rdi napisał(a):Ostatnio zabrałem się za remonty w aucie, powymieniałem wiele rzeczy w tym uszczelkę pod głowicą. Po tej wymianie autko zaczęło brać olej i czasem dymić.
Podsumowując problem powstał po wymianie uszczelki.
Jak wyglądały tuleje i po zdjęciu głowicy? były porysowane i miały "progi" czy gładkie?
Sprawdzałeś jak trzymają zawory, jakie maja luzy?.
Czasami nowe uszczelniacze zaworowe ciężko osadzić i można je przy tym zabiegu lekko nadciąć.
Jak do wymiany uszczelki było dobrze z olejem, to szukaj raczej przyczyny w głowicy.