Zazwyczaj nie ma co mierzyć bo widać to okiem . Np.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Widzisz tam gumową osłonę między słupkiem a drzwiami pęk kabli a dwa urwane . To zdjęcie nie pamiętam z jakiego auta . Robiłem elektrykę w sedici ale nie kojarzę czy jest kostka na słupku czy jej nie ma . Osłonę jakoś trzeba odpiąć , uchylić , każdy kabelek pociągnąć jeśli nie widać czy nie urwany . Ty tam teraz to masz , patrzysz na to więc do dzieła . Ostrożnie , rozmyślnie aby czego nie zepsuć / pourywać np. zaczepy. Jeśli kabelki będą ok to i tak tapicerkę drzwi do wymiany zamka będzie trzeba zdjąć . Wskazane aby to uczynić jeszcze przed zakupem zamka . Zobaczyć jaki tam konkretnie zamek jest . Nawet go wymontować . Mogą być np 2 rodzaje . Mniej pinów na przewody elektryczne lub więcej . Ostatnio wymieniałem zamek drzwi kierowcy w jakimś tam aucie i według rocznika miał być trzy pinowy . A tu du..a , był potrzebny dwupinowy ze starszego rocznika .