Fiat Stilo 1.9 JTD 115KM-czy to auto dla początkującego kier

31 Mar 2014, 18:22

Tak jak napisałem w temacie interesują mnie Wasze komentarze o Fiacie Stilo. Tu link do ogłoszenia w komisie nieopodal mojej miejscowości: [link do Gratka wygasł]
Jestem początkującym kierowcą, mieszkam na wsi także codzienna jazda po mieście jest wykluczona. Co sądzicie o cenie oraz przebiegu (o ile nie przekręcony)? Auto wizualnie prezentuję się super jednak na zdjęciach wszystko wygląda pięknie. Ja osobiście nie zauważyłem żadnego mankamentu w tym ogłoszeniu, ale jeśli Wam coś się nie podoba to chętnie poznam Waszą opinię. Tak naprawdę interesuję mnie każda opinia o tym aucie, modelu. Jestem laikiem jeśli chodzi o motoryzację więc wybaczcie moje błędy.
dariusz95
Nowicjusz

Auto: Nie mam

31 Mar 2014, 18:42

przebieg na bank przekręcony
W stilo lubi się elektronika sypać ale ten diesel jest ok
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

31 Mar 2014, 19:17

Ogl facet ma tam całkiem ogarnięte auta ( komis w moim city, czasami tam wpadam ).Przebieg na pewno kręcony. Fajnie wyposażona sztuka, nie widziałem jeszcze Stilo z dużym ekranem. Czarne pasy na zderzaku z przodu +50 Nm :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

31 Mar 2014, 19:27