Dzień Dobry Drodzy Forumowicze. Jestem tutaj nowy. Problem dotyczy Fiata Tipo II 2016 r benzyna + gaz. Chciałbym się zapytać czy ktokolwiek tez ma takie problemy ze swoim tipkiem jak ja. Zakupiłem auto w listopadzie, tipo z gazem zakładanym w Auto Gaz Śląsk z przebiegiem prawie 130 tys. Na pierwszy rzut oka z autem bylo wszystko ok, podłączyłem pod komputer 0 błędów, przegląd przeszedł. Po kilku dniach zapaliła się
kontrolka check engine pod komputerem wyszła sonda lambda, oddałem auto do mechanika, który twierdził ze sonda lambda w fiatach z gazem to normalką, wymienił rozrząd, czujniki wałka i czujnik polozenia wału, wszystkie filtry, wyczyścił przepustnice. Poinformował mnie ze kable łączące się z komputerem auta są przerwane / przepalone oraz ze miał problem z odpaleniem auta (ja wcześniej nie miałem takich problemów ... może to on coś zle zrobił?), musiałeś załatwiać elektromechanika. Powymieniali przewody, powygrywali coś w komputer i tipo miał nie pokazywać błędów , jednak po kilku dniach zaś check engine się pojawił tym razem P0420 "System katalizatora - błąd tymczasowy. Umówiłem się na wizytę w Auto Gaz Śląsk, ponieważ auto na gazie okresami nierówno chodziło, auto czasami było zatankowane do pełna gazu a sterownik wariowały i piszczał że brakuje gazu.. Wymienili filtry, mieszanki paliwa poustawiali, powiedzieli ze wszystko jest ok(sonda lambda tez). Wracjac z Auto Gaz , z nadzieja ze to koniec problemów auto zaczęło ,,chrobotać”, odgłos dobiegał z prawej strony, pod autem znalazłem pierścień, zadzwoniłem do pierwszego mechanika w pobliżu i po szybkim przeglądzie stwierdził ze to przegub wewnętrzny, tylko się dziwi jak on mógł wypaść ... Jutro ma dzwonić z dokładniejszymi informacjami ... Nie znam się kompletnie na mechanice, autach, dlatego liczę na Was, na doswiadczenie ktore macie z tipo, czy może ktoś miał podobne sytuacje.