18 Sty 2014, 10:07
Szwankujące przepustnice, awarie centralki sterującej i pękające obudowy alternatorów (silnik 1.2 Fire), psują się zawory EGR i przepływomierze, zdarzają się wycieki oleju (diesle 1.9 JTD/MJT), problem z klapami w układzie dolotowym (2.4 MJT), zaniki mocy podczas wilgotnej pogody (diesel 1.3 MJT), wysokie zużycie oleju (benzyniaki 1.4 i 1.8 16V), awarie wspomagania kierownicy (Panda, Punto II; na fot.), nietrwałe przednie zawieszenie (Panda), haczące tylne klamki (Grande Punto), pękające sprężyny zawieszenia (Punto II, Stilo), awarie układu elektrycznego, wycieki oleju ze skrzyń biegów, nietrwałe przekładnie kierownicze, niska jakość chromowanych elementów nadwozia, zaparowane lampy (różne modele), korozja (Fiat Seicento).
Zapożyczono z onet.pl
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...