Fiat UNO 1.4 LPG - błąd przy podłączaniu akumulatora

20 Kwi 2010, 14:38

Dzień dobry

Panowie, dzisiaj podłączając akumulator zapomniałem o jednym kabelku (najpewniej od LPG) który schował się pod innymi. Tak więc bez tego kabelka zamocowałem baterie, silnik dwa razy przekręcił i koniec. Zasilanie wszystkiego jest, akumulator w 3/4 naładowany ale już po poprawieniu błędu i przymocowaniu kabelka który wcześniej się schował silnik nadal milczy.

Nie ukrywam że trochę się p.....em. Przychodzi komuś coś do głowy?

Dodam że kabelki mocuje się pomiędzy nakrętkami od klem.
Ostatnio edytowany przez bartekl, 20 Kwi 2010, 19:36, edytowano w sumie 1 raz
bartekl
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Łódź
  • 22 Kwi 2010, 08:02

    Penie zjarał się jakiś bezpiecznik...
    Pod domem : MEGANE IV 1,5 dci-110KM , MEGANE III 1,6-16V - 110KM lpg -jest paliwowa alternatywa bez elektryki.
    artur73
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5797
    Zdjęcia: 40
    Miejscowość: POZNAŃ
    Prawo jazdy: 02 10 1991
    Przebieg/rok: 25tys. km
    Auto: Renault
    Silnik: 1,6 110KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna

    22 Kwi 2010, 08:53

    Piszesz ze nie zapala ale rozrusznik kreci wogóle czy brak reakcji To ze nie podlaczyles na chwile kabelka nie moze byc powodem Opisz dokladnie i na spokojnie co sie dzieje
    elektron1234
    Aktywny
     
    Posty: 306
    Miejscowość: Rzeszow

    22 Kwi 2010, 13:51

    Problem już się rozwiązał, sam...

    Niemniej jednak rozrusznik w ogóle nie kręcił. Wyciągnąłem akumulator żeby sprawdzić czy może nie walnąłem się przy podłączaniu i go wyładowałem ale nie. Godzinę, dwie później podłączyłem jeszcze raz już tak jak to powinno być no i odpalił. Możliwe że trochę się bujnął czy coś i to pomogło bo akurat mój samochód wyjątkowo nie lubi nierówności.

    Pzdr.
    bartekl
    Nowicjusz
     
    Posty: 2
    Miejscowość: Łódź
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale 1963 rok
      Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale miała silnik z dwoma wałkami rozrządu o pojemności 1600 cm3 - wersji samochodu o tej samej nazwie - Giulietty, zaprojektowanej przez Franco Scaglione dla firmy Bertone na nadwoziu z krótkim ...