Fiat Uno 1.4 + LPG - problem z zapłonem

28 Lut 2012, 18:38

Fiat Uno 1.4 IE KAT + LPG
Rocznik: 1995

Mam problem z odpaleniem samochodu. Wymieniłem wszystkie świece na nowe i samochód nadal nie chce odpalić. Wyraźnie słychać, że pompka paliwa działa.
aras126p
Nowicjusz

Prawo jazdy: 07 05 2008
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1.6 16V
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

28 Lut 2012, 19:53

a akumulator dobry,rozrusznik kręci?kable wn bym wymienił jeśli dawno nie były wymieniane.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Rok produkcji: 2002

28 Lut 2012, 22:52

aras126p napisał(a):Wymieniłem wszystkie świece na nowe i samochód nadal nie chce odpalić.

seba145 napisał(a):kable wn bym wymienił jeśli dawno nie były wymieniane

Można wymienić wszystko co się da . Wydać kupę kasy niepotrzebnie . Naprodukować niepotrzebnego złomu , napędzić niepotrzebnie rynek części zamiennych.Może ekonomiczniej byłoby się udać do mechanika ? A sprawdził kto czy jest iskra na świecach ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW

29 Lut 2012, 23:53

Jest iskra.

Winna najprawdopodobniej jest pompka paliwa. Podpompowałem dzisiaj trochę paliwa i auto zapaliło. Jutro rano samochód jedzie do mechanika żeby sprawdził czy z pompką jest wszystko w porządku.
aras126p
Nowicjusz

Prawo jazdy: 07 05 2008
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1.6 16V
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Dlaczego trzeba posiadać ubezpieczenie motocykla?