Ford Escort - Problem z wysokimi obrotami

10 Maj 2008, 20:36

witam wszystkich . Mó tata ma problem z autkiem ford escort. wymienilismy kable od świec i swiece. i bylo ok. ale jak silnik sie nagrzeje to jest problem w obrotami tzn sa caly czas wysokie.wyczyscilem silnik krokowy. czy cos takiego i dalej nic?? proszę o poradę co zrobić..
Ostatnio edytowany przez ^^Marcin^^, 11 Maj 2008, 14:49, edytowano w sumie 1 raz
^^Marcin^^
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 84
  • 11 Maj 2008, 10:31

    Najpierw zadbaj o stylistykę i ortografię swojego postu,a później będziemy gadać o problemach z tym autkiem.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    12 Maj 2008, 13:50

    Nie napisałeś który to rok tego Forda,ale sprawdz czujnik temmperatury cieczy chłodzącej silnik - ten od komputera sterującego pracą silnika) - może on być padnięty i pokazuje cały czas niską temperaturę,w związku z czym silnik cały czas pracuje na ssaniu.
    Sprawdz też czy przepustnica zamyka się do końca i czy się nie zacina choćby mulimetr przed całkowitym zamknięciem.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    15 Maj 2008, 15:29

    rok 1997.kupilem uzywany ten silnik krokowy i jest ok..a teraz jest jeszcze inny problem. ze jade sobie a tu nagle jak dojezdza sie do swiatel i zatrzymuje to auto gasnie..wiec prosze o pomoc. co to moze byc za przyczyna..
    ^^Marcin^^
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 84

    17 Maj 2008, 07:41

    Może to być nieszczelność w układzie dolotowym lub nadal problem silniczka.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    17 Maj 2008, 15:06

    a ten uklad to np co to tak konkretnie.. bo ja zauwzylem ze tam gdzie jest filtr powietrza jest peknieta ta obudowa i to moze byc np wina tego??
    ^^Marcin^^
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 84
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe
      Jeśli nie chcesz mieć problemu z łańcuchowym napędem rozrządu, powinieneś nauczyć się dbać o nowoczesny silnik. Myślisz, że skoro kupiłeś nowy lub kilkuletni samochód, to nie musisz nawet zaglądać pod maskę pomiędzy ...
      Silnik F20C - Honda
      Honda słynie z bardzo dobrych silników oraz słynnego systemu zmiennych faz rozrządu VTEC. Jednym z najciekawszych motorów stworzonych przez japońskiego producenta jest ten zastosowany w Hondzie S2000. Wykonana ...

    18 Maj 2008, 12:08

    Jak najbardziej - do komory spalania może dostawać się za dużo powietrza.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000