Ford fiesta 1991. Kłopoty z ssaniem

26 Mar 2008, 18:41

Witam wszystkich. Mam Fieste rocznik; 1991. Silnik 1.4
1.Od pewnego czasu przy nagrzanym silniku wrzucam luz a obroty nie schodzą a zostają na około 15000 obr/min. Dopiero po zatrzymaniu schodzą one na 900. Przy tym wszystkim samochód spala o wiele więcej niż powinien. Jaki to może byc problem?
2. Drugi problem to brak mocy np. przy przyspieszaniu nie odczuwa się dostatecznej mocy. Dopiero po puszczeniu pedału gazu i ponownym wciśnięciu zrywa się. Co to może byc? Czy może miec to zwiazek z moim poprzednim problemem?

PROSZE O POMOC
pioternt654321
Nowicjusz
 
Posty: 4
  • 27 Mar 2008, 07:26

    A jaki masz tam układ zasilania?? Chodzi mi o to czy to gaźnik czy wtrysk??
    Jeżeli wtrysk to jaki?? Jedno czy wielopunktowy??

    1. Możliwe że zacina ci sie linka od gazu :)
    2. Jeżeli pierwszy problem to wina linki, to związku one nie mają ze sobą na pewno. A jeżeli powód jest inny to możliwe.
    benny_87
    Nowicjusz
     
    Posty: 42
    Miejscowość: UK

    27 Mar 2008, 18:45

    Mam wtrysk jedno punktowy. Linka od gazu była już sprawdzana i z nią wszystko ok.Pozdrawiam.
    pioternt654321
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    27 Mar 2008, 20:17

    Najprościej byłoby podłączyć się pod komputer w celu odczytu danych z czujników.Uszkodzony może być czujnik prędkości samochodu,może to być wina silniczka krokowego lub podciśnienia na zespole wtryskowym lub uszkodzona np. któraś uszczelka na tym zespole.Winna może też być nie domykająca się do końca przepustnica.Powodem może być np. pęknięta sprężyna przepustnicy.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    28 Mar 2008, 17:05

    Dzięki za rady. Będę sprawdzał
    pioternt654321
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    28 Mar 2008, 20:52

    Tu masz opis naprawy nastawnika od Forda
    http://www.fordescort.pl/index.php?opti ... 5&Itemid=4
    przed rozbiorką sprawdź miernikiem czy jest dobry.W nastawniku jest styk końcowy.
    andrzej_124
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1704
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
      Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
      Glikometr - tester płynu chłodniczego - instrukcja
      Cześć, pokażę Wam jak działa glikometr przyrząd którym możemy przetestować temperaturę wrzenia i przemarzania płynu chłodniczego który znajduje się w układzie chłodzenia samochodu. Dlaczego warto kontrolować ...

    04 Kwi 2008, 20:50

    Dzięki za info. Na pewno mi się przyda. Po niedzieli ruszam do akcji. Mam nadzieję że zadziała bo jak nie :evil: :twisted:
    pioternt654321
    Nowicjusz
     
    Posty: 4