FORD FOCUS 1.8 DT 66KW Problem...

06 Sie 2007, 13:53

Witam,
mam problem z ciśnieniem oleju.
Po remoncie silnika (szlif wału) pali się kontrolka ciśnienia oleju.
Został założony nowy czujnik oleju i sprawdzona kontrolka.

Jakie mogą być inne przyczyny?
Sliwek
Nowicjusz
 
Posty: 1
  • 06 Sie 2007, 14:06

    Może być uszkodzony przewód z czujnika do kontrolki,np.uszkodzona izolacja i przewód dotyka do masy.Jak to sprawdzić? - wypiąć przewód z czujnika i sprawdzić czy kontrolka świeci - nie powinna.Jak swieci - uszkodzony przewód.
    Jeżeli przewód okaże się ok,to przyczyn może być wiele - skoro był robiony szlif wału,to była ściągana głowica.Tak więć,uszczelki,tłoki,pierścienie,zapchane kanaliki oleju,pompa oleju.Najlepszym wyjściem z sytuacji jest pomiar ciśnienia oleju na warsztacie.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
      Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
      Volkswagen Crafter 4MOTION z napędem firmy Achleitner
      Volkswagen Samochody Użytkowe wyposażył w tym roku swój największy model "Crafter 4MOTION" w napęd na wszystkie koła. Duża masa Craftera z ładunkiem wymagała zastosowania specjalnej konstrukcji napędu. Skorzystano ...