Ford Focus czy Volkswagen Golf IV

02 Maj 2012, 15:30

206 - dosyć często problemy z tylnym zawieszeniem. Z reguły kończy się regeneracją belki, albo nową. Ten typ tak ma. Focus faktycznie z rdzą miewają kłopoty bo widzę. Golf wygórowana cena... może, ale z czegoś to wynika.
Gufi
Aktywny
 
Posty: 290

02 Maj 2012, 17:09

Oprócz Focusa i Golf i Astra mają tylną belkę więc czynienie z tego problemu tylko Peugeota jest co najmniej dziwne tym bardziej, że to koszt regeneracji to 700-800zł a więc znacznie niższy niż remontu skrzyni biegów w Golfie IV która jak wiadomo często lubi odmówić posłuszeństwa.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

02 Maj 2012, 17:41

Tylko za takie pieniądze to bym nie regenerował jej. Coż, być może inni też mają, ale tutaj z zawieszeniem dosyć często jest robota.
Gufi
Aktywny
 
Posty: 290

02 Maj 2012, 17:55

Co 80-100tys. km, dla przeciętnego prywatnego kierowcy auta tej klasy to jakieś 5 lat jazdy.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Toyota Corolla E11 G6 / G6R (1997–1999)
    Zaprezentowana w 1997 kolejna, przednionapędowa generacja Corolli zasłynęła uniwersalnością zastosowań oraz trwałością i bezawaryjnością. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych generacji, z którymi dość mocno była ...