Ford Focus MK2 lift benzyna

19 Mar 2018, 17:32

Witam, szukam samochodu takiego jak w temacie. Wymagania to silnik benzynowy, nadwozie hatchback i wyposażenie troszkę wyższe od standardowego, takiego focusa mozna kupic juz za 15-16k, ja postanowiłem przeznaczyć 20-21 z racji moich wymagań.
Wpadł mi w oko min. ten:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Vin: WF0GXXGCDG9P28324

Sprzedający oczywiście zachwala, z mankametów to wgniotka z tyłu po lewej stronie, pod światłem. Co sądzicie o całkoształcie, instalacji gazowej, na co zwrócić uwage podczas oględzin?
ufo369
Nowicjusz
 
Posty: 4
Zdjęcia: 3
Prawo jazdy: 18 08 2013
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Honda Civic UFO TypeS
Silnik: 1.8 vtec 140km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Mar 2018, 18:33

Daj sobie spokój z Fordem z zamontowanym gazem (zwłaszcza zza granicy, świeżo sprowadzony). Jeśli już to zamontuj instalację we własnym zakresie.

Było chyba coś z prawej strony btw
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14202
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

19 Mar 2018, 21:14

Dzięki za opinie. Niestety słyszałem, o tym jak zetec znosi LPG i to mnie martwi, rozważam również po prostu wywalenie instalacji gazowej, ale kto wie, czy nie dokonała jakiś spustoszeń w silniku
ufo369
Nowicjusz
 
Posty: 4
Zdjęcia: 3
Prawo jazdy: 18 08 2013
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Honda Civic UFO TypeS
Silnik: 1.8 vtec 140km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Mar 2018, 22:02

w mk2 masz duratec'i

Zresztą wkurzające jest ciągłe pisanie o tym, że na gazie to nie jeździ i w ogóle jest ujowo. Kurfa, mamy XXIw, latamy w kosmos a tutaj poglądy jak z jakiegoś średniowiecza. Proste silniki na pośrednim wtrysku, w miarę bezproblemowe a tutaj będą pisać o problemach z gazem rodem z czasów golfów dwa. Jeśli to odpowiednio serwisujesz to nie będzie problemów.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

19 Mar 2018, 22:56

O serwis ze swojej strony się nie martwię, bo o samochody dbam. Ale na użytkowanie poprzedniego właściciela wpływu nie mam, stąd moje wątpliwości
ufo369
Nowicjusz
 
Posty: 4
Zdjęcia: 3
Prawo jazdy: 18 08 2013
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Honda Civic UFO TypeS
Silnik: 1.8 vtec 140km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Mar 2018, 23:23

Invi napisał(a):Zresztą wkurzające jest ciągłe pisanie o tym, że na gazie to nie jeździ i w ogóle jest ujowo. Kurfa, mamy XXIw, latamy w kosmos a tutaj poglądy jak z jakiegoś średniowiecza. Proste silniki na pośrednim wtrysku, w miarę bezproblemowe a tutaj będą pisać o problemach z gazem rodem z czasów golfów dwa. Jeśli to odpowiednio serwisujesz to nie będzie problemów.
wspaniały rage z Twojej strony, ale pokaż mi gdzie napisałem, że Ford z gazem nie :wink: piszę tylko o tym, że kupno z już zamontowanym gazem to wyjątkowo duże ryzyko w tych silnikach i lepiej zamontować we własnym zakresie na dobrych częściach u dobrego gazownika
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14202
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Koncepcyjny uBox - samochód generacji Z
    Toyota i zespół studentów Uniwersytetu Clemson przedstawili uBox, samochód koncepcyjny zaprojektowany z myślą o młodych właścicielach start-upów. Współpraca uczelni z dużym partnerem biznesowym ...
    20 lat na podium – Toyota Camry w USA
    Toyota Camry, choć jest japońskim samochodem, bardzo silnie kojarzy się z Ameryką. Nie tylko dlatego, że jest sporym sedanem, czyli typem auta, które Amerykanie lubią najbardziej. Camry to absolutny amerykański bestseller, ...

20 Mar 2018, 07:27

Na gazie pojeździ, tylko jeden silnik jest bardziej do tego przystosowany inny mniej. W duratecach nie mamy hydraulicznej regulacji zaworów, tylko tzw. szklanki, w przypadku LPG regulację w tym silniku powinno się robić co 30-40 tys, koszta są spore 500-800 zł. W silnikach tych występują kolektory z klapkami na które trzeba zwrócić uwagę, mogą wpaść do silnika i zrobić spustoszenie.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

20 Mar 2018, 09:17

Dlatego mało kto taką regulację robi, tym bardziej z mniejszym interwałem. Serio. Wśród rodziny, czy znajomych, mających Hondy, czy Fordy nigdy nie słyszałem "o, a ja wczoraj byłem na regulacji zaworów, bo tak trzeba". Jak ktoś kupuje auto na 30-40k to nie będzie się bawił w szklanki czy płytki, bo to zbyt duża wartość auta, a przecież silnik chodzi.

Założyć samemu = OK. Ale bez sprawdzenia chociażby kompresji, czy stanu szklanek i popychaczy bym nie ryzykował, tylko kto pozwoli? Nikt.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007