Ford Focus ST 2.0 250KM - opinie i eksploatacja, awaryjność silnika?

12 Cze 2023, 21:03

Ja tez nie jestem z zawodu handlarzem albo mechanikem ze wiem ze w ST trzeba wymieniac rozrzad jak jest na lancuchu okay opony i hamule to rzecz normalne ale co roku to chyba zbyt czestko nie no mozna i co tydzien wymieniac jak sie pali gume i nie wiadomo co robic. Ja chce do spokojne jazdy i czasami sie troche pobawic a nie ze bede tutaj szalec.
Tomek985
Nowicjusz

0

12 Cze 2023, 22:44

W mocnej ośce guma znika w oczach, można sobie mówić że się będzie jeździć spokojnie ale w takim razie po co hothatch w takim razie
Raziel11
Stały forumowicz

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
0

12 Cze 2023, 23:04

Rokiko napisał(a):uważam, że np. Golf GTi mu nie dorównuje pod żadnym względem no może ma jedną fajną rzecz skrzynię DSG tu jednak manual robi fajną robotę i masz inne odczucia z jazdy.

No ja bym trochę dyskutował czy gaz/hamulec i tryby typu LC dają to samo co majtanie kijem i wciskanie sprzęgła, bieg nie wejdzie wypadniesz z boostu itp.
Manual to jest manual, DSG jest jakie jest ale robotę robi niezłą.
Stare jakieś zamulacze to może tak ale do DSG taki manual nie ma ŻADNEGO podejścia.
Trevor
Zaawansowany

Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017
0

13 Cze 2023, 06:42

Trevor napisał(a):Stare jakieś zamulacze to może tak ale do DSG taki manual nie ma ŻADNEGO podejścia.

O jakim podejściu piszesz ? Dwie różne skrzynie i tyle. Jeżeli ktoś lubi manual w szybszych autach tak jak np.ja to mam wywalone na DSG. Jak ktoś lubi DSG ma wywalone na manual.

I jeszcze jedno nie podniecaj się tak bardzo tym LC bo piszemy o zwykłym szybszym FWD.
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Typ: Sport/Coupe
0