Ford Focus ST 2.0 250KM - opinie i eksploatacja, awaryjność silnika?

17 Cze 2023, 08:35

To powiedz nam jak DSG pomaga w FWD utrzymać trakcję, bo mówisz tylko o czasie reakcji i zmianie biegów :ok:

Tu więcej pomaga szpera i dobre zawieszenie.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

17 Cze 2023, 09:10

galakty napisał(a):To powiedz nam jak DSG pomaga w FWD utrzymać trakcję, bo mówisz tylko o czasie reakcji i zmianie biegów


Przy FWD słowo klucz trakcja :mrgreen: No ale teraz będziemy oświeceni że DSG i z tym sobie poradzi :twisted:

galakty napisał(a):Tu więcej pomaga szpera i dobre zawieszenie

Dokładnie tak ale nawet to często dla laika nie starcza i wtedy jest lepsze DSG bo start Ci wykastruje z nm , pierdziawki udają prawdziwy LC i ALS i dzieci są zadowolone :D

Śmiech śmiechem ale powtarzalność ruszania DSG/automat jest do pozazdroszczenia natomiast reszta taka se.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

17 Cze 2023, 23:37

No tak po co 4x4, jak dobry zawias i FWD załatwione.
raczej przy FWD to przede wszystkim dobre opony a potem daleko daleko reszta... i na tym bym zakończył

I na prawdę musicie w to uwierzyć że DSG robi robotę, nawet jak chcecie zaginać rzeczywistość że nic nie daje, że ziemia jest kwadratowa, to rzeczywistość swoje.
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 760
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017
0

17 Cze 2023, 23:55

Trevor napisał(a):raczej przy FWD to przede wszystkim dobre opony a potem daleko daleko reszta... i na tym bym zakończył

Niestety nie. Byłoby to za proste. Wiem jak w poprzednim swoim fwd turbo kombinowałem z oponami w obecnym nawet mi się nie chce.

Trevor napisał(a):na prawdę musicie w to uwierzyć że DSG robi robotę, nawet jak chcecie zaginać rzeczywistość że nic nie daje, że ziemia jest kwadratowa, to rzeczywistość swoje.

Proszę Cię nie mów o rzeczywistości bo testowałem DSG w różnych opcjach. W średnio mocnej, mocnej (golf7r) i bardzo mocnej (rs) i wiem co realnie daje DSG.

Powtórzę w opcji auta ulicznego bez walki o setne sekundy daje wygodę jazdy i powtarzalność startu.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

18 Cze 2023, 12:57

szybki napisał(a):Wiem jak w poprzednim swoim fwd turbo kombinowałem z oponami w obecnym nawet mi się nie chce.
To co to było R17 przy 400 koniach?

Wg Ciebie że to że na mokrym nie możesz ujechać na tanich g...gumach to jest złudzenie? Albo gorsze prowadzenie?
Testy opon to też dla Ciebie fikcja?

Znam Ibizę 250 koni w dieslu 500Nm FWD która idzie jak po sznurku bo ma właśnie dobre opony, tak samo Golf VI 2,0 TDI 110@186 i 370 Nm na prawdę ciężko żeby wpadł w poślizg czy zamielił kołami i to na R16..także sory ale nie pogadamy
Opony są bardzo ważne, bo to jest bezpośredni kontakt z powierzchnią.
Dlatego jedne kosztują sztuka 200 zł a drugie 800.
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 760
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017
0

18 Cze 2023, 13:14

Zamykam temat, ze względu na burzliwy off top.

Jeśli Autor będzie chciał go kontynuować - proszę o info na priv
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14189
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0