

Tu więcej pomaga szpera i dobre zawieszenie.
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
galakty napisał(a):To powiedz nam jak DSG pomaga w FWD utrzymać trakcję, bo mówisz tylko o czasie reakcji i zmianie biegów
galakty napisał(a):Tu więcej pomaga szpera i dobre zawieszenie
Trevor napisał(a):raczej przy FWD to przede wszystkim dobre opony a potem daleko daleko reszta... i na tym bym zakończył
Trevor napisał(a):na prawdę musicie w to uwierzyć że DSG robi robotę, nawet jak chcecie zaginać rzeczywistość że nic nie daje, że ziemia jest kwadratowa, to rzeczywistość swoje.
To co to było R17 przy 400 koniach?szybki napisał(a):Wiem jak w poprzednim swoim fwd turbo kombinowałem z oponami w obecnym nawet mi się nie chce.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki FORD. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne FORD