Ford Galaxy 2.0 1998r. Problem z zapalaniem i pracą silnika+LPG

19 Sie 2017, 17:43

Witam. od 3 tygodni mam problem z samochodem po wymianie sprzęgła zaczął wariować.
Ciężko pali trzeba go dużej przytrzymać żeby zapalił. Po zapaleniu lubi czasami zgasnąć.
Najbardziej denerwującym trikiem jest to że podczas dodawania gazu ma taką zmułkę. tak jakby odcinało paliwo albo zapłon. Nie jedzie tak płynnie tylko zwalnia a jak już przeskoczy na swój rytm to jedzie normalnie tylko przy dodawaniu gazu go muli. Chcąc wyjechać gdzieś pod górkę słabnie bo nie może się zebrać. Był podpinany pod komputer. Gościu który mi sprawdzał go stwierdził czujnik położenia wału, lecz po założeniu nowego dalej nic zero poprawy. Dziś to nawet nie chciał przerzucić na Gaz na przełącznik przeskoczyło a samochód gasł tak jakby nie dostawał gazu było tylko słychać BUUUU BUUUUU. Po 10 min próby przeskoczył było słychać w tedy taki charakterystyczny dźwięk pod deską rozdzielcza jak by jakiś przekaźnik coś przełączył i w tedy samochód palił na gazie po zgaszeniu i ponownym zapaleniu samochodu to samo.
Co może być przyczyną tego mankamentu ? Czyżby coś z instalacją LPG ? Wtryski ?
Proszę o pomoc.
Przemooo
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: Ford Galaxy
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

19 Sie 2017, 18:09

Na gazie chodzi tak samo słabo jak na benzynie??? Na wolnych obrotach chodzi równo tak jak trzeba????Chodzi na wszystkie cylindry???
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16699
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Sie 2017, 20:19

Kiedy wymieniales filtry lpg?
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8597
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

20 Sie 2017, 22:31

elektronika alternatora pada
fate
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 744
Miejscowość: krs/wwa
Prawo jazdy: 0- 0-2007
Przebieg/rok: 13tys. km
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna

27 Gru 2017, 08:42

Na gazie chodzi lepiej niż na benzynie. Na paliwie będzie jechalo przez chwilę a le tylko na wolnych obrotach. Przy dodaniu gazu silnik szarpie i buczy. Natomiast podczas jazdy na Lpg silnik pracuje lepiej, lecz przy gwałtowniejszym dodaniu gazu silnik również zaczyna szarpać. Raczej pali na wszystkie cylindry bo miał wymieniane przewody WN i świece.
Przemooo
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: Ford Galaxy
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

27 Gru 2017, 21:54

Zerknij, czy po poskładaniu sprzegła podłączyli wszystkie wtyczki od czujników. Zerknij na czujnik temp. płynu, czy nie jest luźny kabelek i inne czujniki, które mogły być odpinane.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Design Vision GTI - światowa premiera nad Wörthersee
    Zlot GTI Wörthersee to kultowa impreza dla pasjonatów motoryzacji. W 2013 roku spodziewanych jest około 150.000 fanów modelu GTI. W dniach 8-11 maja austriackie Reifnitz będzie dla nich prawdziwą mekką. ...
    Test Volvo V90 2018r. D4 190KM Inscription
    Udostępniono mi, w celu przetestowania, Volvo V90 z 2018 r. Samochód ten był w bogatej wersji wyposażenia Inscription oraz posiadał kilka istotnych dodatków. Atutem był dwulitrowy, czterocylindrowy silnik diesla, ...