Ford ka2 prawie gasnie,na niskich biegach

01 Sty 2012, 15:11

Witam!
Jestem swiezym kierowca, Kupilam sobie na poczatek forda ka, maly malo pali...
po miesiacu juz mialam wizyte u mechanika... Jadac na autostradzie pod ostra gore altko mi sie zgrzalo i z pod maski poszedl bialy dym...
Okazala sie uszczelka pod glowicowa :shock: Mechanik powiedzial ze to bedzie kosztowne, wiec poszlam do kolesia ktory niema warsztatu tylko reperuje samochody na wlasna reke :oops:
Wymienil uszczelke ale samochod zaczol pic jeszcze wiecej wody.... to stwierdzil ze to jednak glowica i powiedzial ze taniej bedzie jesli kupi uzywany caly silnik... zgodzilam sie :roll:
wymienil!
Po wymianie silnika teraz mam inny problem...
Samochod odpala... przy dodaniu nie wielkiej ilosci gazu na luzie podskakuje i gasnie...
Jesli juz zaczne nim jezdzic i jestem na 5 biegu mam 50 mil/h na liczniku puszcze gaz i jak dodaje zeby utrzymac predkosc on chamuje i nagle wystrzela!! boje sie nim jezdzic... na karzdym biegu tak jest...
Mam nadzieje ze ktos zrozumie moj proble i mi podpowie co moge z tym zrobic :(
wiewiora90
Obserwowany

Prawo jazdy: 18 08 2011
Auto: Ford ka2 2001

01 Sty 2012, 16:27

Efekty robienia samochodow w stodole, od kiedy to sie kupuje caly silnik, majac peknieta glowice...

No dobra na biegu jalowym ci gasnie jak dodasz gazu, a jak jest z ruszaniem? Dodajesz gaz, puszczasz sprzeglo i co? Szarpie ale jakos tam rusza? Czy normalnie rusza bez szarpania?

Pewnie ci nie pali na 2 czy 3 gary podczas dodawania gazu, mozliwe ze przwody WN sa w stanie rozsypujacym sie, czy swiece do wymiany, ciezko powiedziec, nie wiedzac co ten nowy silnik byl warty i czy on wszystko co mial podlaczyl to podlaczyl robiac swap.
Przeowdy WN pewnie masz te co mialas wczesniej, a tak nagle by sie nie rozsypaly, mozliwe ze swiece tylko wystarczy wymienic.
Czimi
Stały forumowicz

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

01 Sty 2012, 22:22