Ford Mondeo 1,6 mk1 tuning.

18 Maj 2010, 18:45

Witam. Piszcie wszystko co wiecie. Chodzi mi o tuning mechaniczny i oczywiście podniesienie mocy.
michelinek
Nowicjusz
 
Posty: 17

18 Maj 2010, 18:55

Witam. Piszcie wszystko co wiecie. Chodzi mi o tuning mechaniczny i oczywiście podniesienie mocy.


A co mamy pisać jak nawet funduszy nie podałeś :roll:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

18 Maj 2010, 21:11

SWAP na 2.5 V6 170KM :mrgreen:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

19 Maj 2010, 10:18

Nie chodzi mi o SWAP. A jeśli chodzi o fundusze to praktycznie nie ma ograniczeń.
michelinek
Nowicjusz
 
Posty: 17

19 Maj 2010, 14:23

Jeśli piszesz że koszty nie grają roli to najlepszym rozwiązaniem jest swap właśnie.
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA

19 Maj 2010, 19:45

Ale to jest iście na łatwizne. A ja chce zobaczyć co się da zrobić z tym silnikiem. Krótko mówiąc pobawić się.
michelinek
Nowicjusz
 
Posty: 17

19 Maj 2010, 20:11

michelinek napisał(a):Ale to jest iście na łatwizne. A ja chce zobaczyć co się da zrobić z tym silnikiem. Krótko mówiąc pobawić się.


Widzę kolega ambitny :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

19 Maj 2010, 20:24

Masz do wyboru dwie koncepcje:
1. NA,
2. turbo.

Ad. 1.
Planujesz głowice, pełna obróbka, większe zawory, tłoki podnoszące kompresję, ostre wałki rozrządu, nowy dolot (np. ITB), policzony wydech na kolektorze 4-1 lub 4-2-1, lekki zamach, wysterowanie jakąś świnką.
Ad. 2.
Kompletny zestaw turbo.

Obie te rzeczy są jednak mało racjonalne przy tak słabym silniku. Najpierw swap, potem dalsze dłubanie.
pawelMX6
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 375
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Gdynia
Auto: Nie mam

19 Maj 2010, 22:03

Dzięki za pomoc.
michelinek
Nowicjusz
 
Posty: 17

20 Maj 2010, 10:20

Może jakiś IC władować?
1/4 MILI
skarbimierz
Początkujący
 
Posty: 122
Miejscowość: Skarbimierz