Temat jest bardzo rozległy... jeżeli skupisz się na samej mocy i nm to coś jest do ugrania ale i tak się nie dowiesz dokładnie co bo w tuningu jest tak troszku jak powieści science fiction czyli w natłoku fikcji walają się źiarna prawdy. Więc idź taak::::
![OK :ok:]()
kup sobie 3,7 manual załóż lpg i ciesz się tanim dd o super wyglądzie... jak chcesz więcej emocji poluj na 5,0 w manualu chociaż ten jakoś nie zebrał owacji na stojąco.
Interesowałbym się camaro czyli ls albo czelendżerkiem hemi oczywiście SS albo srt. Fajne silniki i można coś przy nich dłubnąć nawet bez kompresorka takie stage 0,5.
p.s.
Modzenie 3,7 to trzeba dowiedzieć się o dół silnika ile przyjmie Nm i w jakiej konfiguracji, trzeba zobaczyć głowy jak oddają Nm, trzeba sprawdzić paliwo czyli pompa, wtryski, listwa itp, trzeba sprawdzić ecu bo jak jest beton to 6k SA, no i heble, zawias bo np. w zwykłej wersji możesz mieć zawias taki że ruszenie po dołożeniu Nm będzie mało realne bez spalenia kapcia.
Ogólnie pomysł tunów 3,7 mało atrakcyjny finansowo tym bardziej że jest seryjne v8 co wyjdzie taniej i szybciej
Do tego widzę że szukasz ale spokojnie odpuść temat samodzielnego wyszukiwania tylko niech Ci pomoże jakaś firma która ma doświadczenie w tym zaczynając od wychwycenia aut picowanych do zdjęć po papierologię związaną z opł.celnymi. Koszty ich usług nie są duże.