05 Sty 2024, 10:19
Dowiedz się jak wygląda zdobycie tego dokumentu. Inna sprawa to kwestia interpretacji "important notice" którą można rozumieć w sposób taki ze dotyczy ponownej rejestracji samochodu w stanie Pensylvania.
To trochę tak jak byś kupił samochód z jakiegoś kraju w UE gdzie zostaje wyrejestrowany przed sprowadzeniem do naszego kraju i później w WK powiedzieli by że nie mogą go ponownie zarejestrować bo przecież został wyrejestrowany.
Zobacz jeszcze że na formularzu MV-426B masz taką informację "Tylko stacje kontroli bezpieczeństwa wyznaczone i objęte umową z PennDOT jako stacja kontroli bezpieczeństwa pojazdów o zwiększonym zakresie mogą przeprowadzać kontrole zgodności ze wszystkimi obowiązującymi przepisami dotyczącymi wyposażenia i kontroli w celu uzyskania tytułu własności pojazdu w Pensylwanii w przypadku następujących pojazdów: po rekonstrukcji, po powodzi, specjalnie skonstruowane, odzyskane, pochodzące z kradzieży, kolekcjonerskie, zmodyfikowane pojazdy i pręty uliczne." Mając to na uwadze i sprowadzając taki samochód do nas do kraju w celu naprawy i rejestracji za taką procedurę powinna odpowiadać odpowiednia stacja kontroli w naszym kraju co jest moim zdaniem logiczne. Bo przecież nie będziesz ponownie wysyłał samochodu do Pensylvanii na przegląd po naprawie.
Tu masz jeszcze jedną informację z tego formularza która moim zdaniem wskazuje na to że MV-426B obowiązuje tylko w Pensylwanii "Podzespoły naprawione/wymienione – z wyjątkiem pojazdów spoza stanu opisanych poniżej, we wniosku należy wskazać wszystkie główne podzespoły, które zostały wymienione lub naprawione. W przypadku wszystkich wymienionych elementów należy dostarczyć kopię paragonu lub faktury albo kopię świadectwa własności stanu Pensylwania lub świadectwa naprawy innego pojazdu (którego jesteś właścicielem), z którego pobrano części. Nie ma konieczności dołączania rachunków za naprawiane podzespoły (np. robociznę przy blacharstwie). Kosztorysy napraw mogą być traktowane jako rachunki, jeśli są oznaczone jako „Opłacone” oraz podpisane i opatrzone datą przez osobę upoważnioną do tego przez zakład naprawczy. Szacunki napraw, które nie są oznaczone jako „Opłacone” lub te, które nie są podpisane i opatrzone datą, nie są akceptowane jako pokwitowania.
Jeśli pojazd przybywa do Pensylwanii z tytułu własności spoza stanu i został już oznaczony marką (np. po remoncie, zrekonstruowany, wcześniej rozebrany itp.), nie jest wymagane dokumentowanie naprawionych/wymienionych podzespołów ani przedstawianie rachunków za części wymienione. Pojazdy przybywające do Pensylwanii na podstawie markowego pojazdu spoza stanu mogą uzyskać tymczasową rejestrację w Pensylwanii i można z nich korzystać w czasie rozpatrywania formularza MV-426B. Jeżeli pojazd przybywa do Pensylwanii na podstawie świadectwa naprawy wydanego poza stanem, należy przedstawić rachunki i spełnić wszystkie wymagania określone w formularzu MV-426B. UWAGA: Pojazdami tymi nie można kierować w czasie rozpatrywania formularza MV-426B."