Freelander płyn chłodniczy cieknie - czy mogę jeździć?

22 Kwi 2009, 13:08

Witam wszystkich jestem nowy. Niedawno kupiłem Frelka z 2002 r. 1.8. Niestety nie mam możliwości naprawiania samochodu we własnym zakresie i jestem skazany na mechaników. Chyba od poniedziału cieknie mi płyn chłodzący spod silnikia. Ubyło pół zbiorniczka i muszę szybko dolać. Do mechaniaka jestem dopiero umówiony na poniedziałek. Czy mogę do tego czasu jeździć na dolewkach? Zaznaczam, że w weekend muszę zrobić ok 300 km. Co mogło się popsuć? Może uda mi się od czego czasu zamowić częścia zapasowe. Zauważyłem, że w internecie można je kupić znacznie szybciej i taniej niż w hurtowniach w Łodzi. Na samych sprzęgle (to też muszę zrobić) zaoszczędziłem podad 600 zł i półtora tygonia czasu.

Z góry dzięki za ewentualne odpowiedzi.
Land Rover Freelander 1.8, 2002 r. 117 KM
Ericae
Nowicjusz

Miejscowość: Łódź

22 Kwi 2009, 13:23

Pewnie że możesz jeździć na dolewkach tyle żebyś lał ten sam płyn i pilnował stanu.
Jeśli cieknie spod jakiegoś gumowego przewodu łączącego to już wiesz co się może dziać,pękło rozszczelniło się kawałek gumowego węża.Jeśli nie bardzo widać skąd to może to być uszczelka pod głowicą.Popoatrz, pooglądaj silnik dokładnie i zobazysz co i jak, bo mogła się tylko nieco poluźnić obejma.
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk

22 Kwi 2009, 14:42

Motorro, dzięki za pomoc.
Land Rover Freelander 1.8, 2002 r. 117 KM
Ericae
Nowicjusz

Miejscowość: Łódź

22 Kwi 2009, 20:03

Ericae napisał(a):. Zaznaczam, że w weekend muszę zrobić ok 300 km.

A ja bym nie zaryzykował jechać 300km niesprawnym samochodem
Freelander TD4
MCARTUR
Aktywny

Miejscowość: gdzieś na południu

23 Kwi 2009, 10:59