HUBI napisał(a):Przy zapowietrzeniu chyba powinien działać ABS czy tak? U mnie na asfalcie nie działa a na żwirówce mizernie, jak złapie to nie bardzo chce puścić. Na trawie też nie działa.
ABS tzn cały układ hamulcowy wraz z pompą musi być bdb odpowietrzony, jeżeli słabo Ci działa ABS, a dawno dawno temu zmieniałeś płyn hamulcowy to podstawowym krokiem jest zmiana płynu i odpowietrzenie hamulcy
Najlepszym sposobem jaki jest stosowany przez niektórych kumatych mechaników to wypieranie starego płynu nowym, troszke to trwa ale jest bezinwazyjne i nie zapowietrza układu
Pompowanie pedałem podczas wymiany płynu niestety nie zawsze gwarantuje prawidłowe odpowietrzenie układu
Stara metoda mechaników na uszkodzone serwo to pompowanie pedałem hamulca i obserwowanie obrotów silnika na biegu jałowym, jak szybko rosną pod wpływem pompowania to serwo jest niesprawne do końca - to jest metoda zaobserwowana w warsztatach
Czytając to forum i patrząc na usterki Frelków to mi się robi gęsia skórka, miałem wiele aut i servo nawet w takich z przebiegiem 280 tys smigało aż miło, to samo dotyczy pomp wspomagania kierownicy były to jedne z niezniszczalnych elementów
Zdarzały się usterki maglownic, wycieki, pocenie się, ale żeby padały pompy wspomagania, mam wrażenie, że we Frelkach psuje się wszystko począwszy do klamki kończąć na złożonym układzie napędowym