REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
stanisław tołłoczko napisał(a):wycieków na zewnątrz nie widać w garażu na posadce sucho
- to narazie nic nie robię tylko obserwuję- dzięki.rafciuch napisał(a):a mi jak uciekl plyn to tez myslalem ze to uszczelka pod glowica ale sie okazalo ze freelander ma cos takiego sprytnego jak podgrzewacz oleju w reduktorze i w momencie jak to male cudo sie zepsuje to plyn chlodzacy idzie do reduktora. mi na poczatku znikaly male ilosci a potem jechalem bez plynu bardzo dlugi czas.
- że przewody układu chłodzenia przechodzą przez reduktor to czytałem- ale co się dzieje z tym znikającym płynem ze zbiorniczka? gdzie się on przemieścił?.stanisław tołłoczko napisał(a):- to narazie nic nie robię tylko obserwuję- dzięki.rafciuch napisał(a):a mi jak uciekl plyn to tez myslalem ze to uszczelka pod glowica ale sie okazalo ze freelander ma cos takiego sprytnego jak podgrzewacz oleju w reduktorze i w momencie jak to male cudo sie zepsuje to plyn chlodzacy idzie do reduktora. mi na poczatku znikaly male ilosci a potem jechalem bez plynu bardzo dlugi czas.
- identycznie - ciężkie odpalanie poranne /pierwszy raz w danym dniu/ - to może być powód walniętej uszczelki , ale jak to sprawdzić -PROSIMY O POMOC ZNAWCÓW NA FORUM.passat1 napisał(a):Dokładnie ja ma to samo. Fredek 99r. 2l. diesel. Poprostu dolewm co jakiś czas i już. Ale zastanawiam się czy nie mam walniętej głowicy i czy to może jest powód jego ciężkiego odpalania jak trochę postoi.
- OBSERWUJĘ ODSTOJNIK /ZBIORNICZEK PLYNU/ -ubywa wolno 1/2cm/w zbiorniczku/ na dobę/1/2 litra co 2 tygodnie/. Równiż toważyszy temu słabe grzanie nagrzewnicy na pełnej regulacji /leci letnie powietrze/ i towarzyszy temu parowanie szyb.passat1 napisał(a):Dokładnie ja ma to samo. Fredek 99r. 2l. diesel. Poprostu dolewm co jakiś czas i już. Ale zastanawiam się czy nie mam walniętej głowicy i czy to może jest powód jego ciężkiego odpalania jak trochę postoi.
- ODZYWAJ SIĘ NA FORUM JAK NAPRAWIASZ I EFEKTY NAPRAW. Myślę, że układ chłodzenia w przekładni kątowj to ma za zadanie w zime nagrzewać olej , a latem chłodzić - jak zrobisz obejście to pozbawisz tego przekładnię.konrig napisał(a):Panowie,
mam to samo, płyn znika i niezle paruje spod maski. Doszedłem że to właśnie z chłodzenia przekładni kątowej.
Jutro u mechanika robię mostek (robie obejscie - jest zima to nie trzeba chłodzenia) żeby miec czas na zastanowienie się co dalej z tym robić. Przeczytajcie sobie mój wątek pod tytułem [Freelander 1,8 '99]. User: konrig
Pozdrawiam.
stanisław tołłoczko napisał(a):[ - OBSERWUJĘ ODSTOJNIK /ZBIORNICZEK PLYNU/ -ubywa wolno 1/2cm/w zbiorniczku/ na dobę/1/2 litra co 2 tygodnie/. Równiż toważyszy temu słabe grzanie nagrzewnicy na pełnej regulacji /leci letnie powietrze/ i towarzyszy temu parowanie szyb.
- obserwuję zbiorniczek płynu chłodzącego - ubywa 1/2 cm. w zbiorniczku na dobę. Muszę coś robić, a wycieku nie widać - może zacznę od odłączenia nagrzewniczki przekładni kątowej- co myślicie , a może ktoś to robił - proszę O POMOC a może to uszczelka pod głowicą poszła ale jak to sprawdzić?. POMOCY od czego zacząc.motorro napisał(a):Ten typ tak ma.Mi też słabo grzeje i parują szyby.