REKLAMA
Po 1 to 5k na starcie to teraz wydasz na cokolwiek na start, nawet jak kupisz jakiegos wolnossaka 1.6 to zrobisz rozrzad, oleje z filtrami, jakies hamulce i tej piątki nie bedziesz mial w portfelu
Po 2 fun car za taka kase to bedzie juz troche zgruzowany (jakis ciekawszy hothatch czy rwd)
jak wyzej wspomnialem hothatch i koszty eksploatacji nizsze niz w bmw raczej ciezko bedzie bo. Raz ze za 20k ciezko bedzie kupic chociazby dobrze rokujacego Leona 2 FR czy Golfa 5 GTI, albo jak wspomnieli koledzy wyzej czyli zabawki pokroju colta, fajne auta do poganiania po zakretach ale obawiam sie ze bedziesz mial niedosyt mocy na prostej po 170 konnym klekocie
stare 1.8T w tych czasach bym sobie odpuscil, to juz sa stare wyeksploatowane silniki do granic, do tego silniki malo rozwojowe porownujac np do TFSI
na Twoim miejscu dozbieralbym do tych 25-30tys i szukal Leona 2 FR 200 km lub Golfa GTI, przy odrobinie szczescia i cierpliwosci trafisz na auto o ktore ktos dbal i co nieco tam powymienial przez co na start nie bedziesz musial wkladac tyle siana, albo kupujesz cos wzglednie dobrze rokujacego i liczysz sie z tym ze kilka tys wrzucasz na start w rozrzad, odme, nagar, swiece, cewki itp albo w drugiej opcji skupil sie na Bravo 1.4Tjet jeden z najlepszych malolitrazowych silnikow turbo, czesci wzglednie tanie i pojedzie wzglednie dobrze