W 1997r. silniki 3.0L zostały zastąpione jednostkami o pojemności 3.2L.
Natomiast w 2002r. nastąpił facelifting (główną różnicą, były wersje bez podnoszonych przednich lamp).
NSX 1990-1996r.:
Silnik: C30A 3.0L DOHC VTEC V6
274 KM @ 7300 rpm
285 Nm @ 5400 rpm
Masa: 1365 kg
NSX-R 1992-1995r.:
Silnik: C30A 3.0L DOHC VTEC V6
280 KM @ 7300 rpm
294 Nm @ 5400 rpm
Masa: 1230 kg
0-100 km/h: 4,8 sek.
Prędkość max: 262 km/h
NSX 1997-2005r.:
Silnik: C32B 3.2L DOHC VTEC V6
280 KM @ 7300 rpm
304 Nm @ 5300 rpm
Masa: 1410 kg
NSX-R 2002-2005r.:
Silnik: C32B 3.2L DOHC VTEC V6
280 KM @ 7300 rpm
304 Nm @ 5300 rpm
Masa: 1270 kg
0-100 km/h: 4,4 sek.
Prędkość max: 270 km/h
Pomimo - wydawałoby się - niewielkiej mocy i silnika, na torach wyścigowych NSX-R nie ustępuje niektórym mocniejszym rywalom:
http://nwiki.pl/honda_nsx-r