RX-7 drugiej generacji (FC) produkowana była z silnikami Wankla 13B (N/A i turbo) o różnych mocach, również w zależności od rynku i rocznika. Na rynku japońskim (JDM) dostępne były wyłącznie silniki turbodoładowane, na innych (np. USDM) zarówno wolnossące i turbo. Od 1987r. w sprzedaży była również wersja nadwozia - kabriolet.
W 1989r. nastąpiła modernizacja silników oraz niewielkie zmiany stylistyczne.
1.3L N/A 150KM (1985-1988r.)
1.3L N/A 165KM (1989-1991r.)
1.3L turbo 185KM 245Nm (1985-1988r.)
1.3L turbo 205KM 270Nm (1989-1991r.)
1.3L turbo 215KM 275Nm (1990r. RX-7 Enfini 4th ver.)
W 1986r. RX-7 wygrała nagrodę Import Car of the Year przyznawaną przez kultowy amerykański mazgazyn Motor Trend. Rok później pojawiła się na prestiżowej liście Car and Driver Ten Best.