Witam pacjent to .
Ford FOCUS mk1 2000 r 1.6 16V benzyna ozn. FYDD
Samochód ma dziwny objam normalnie to zadecydowalo o tym bym zalozyl konto na tym forum i podzielil sie przypadkiem.
![Uśmiechnięty :)]()
Jedziesz , bez znaczenia jaka predkosc 20,30,40km/h
Wbijasz luz. Badz na biegu
Wchodzisz w zakret ( skrzyzowanie ) koniecznie w prawy !!!
Auto gasnie.
Gdy zrobisz to na biegu na luzie ale ze wcisnietym sprzegle podczas zakretu nie zgasnie
![Uśmiechnięty :)]()
(dziwne jaka roznica jest miedzy luzem ze sprzeglem a luzem bez sprzegla)
Uklad zasilania paliwem mozna wyklucyzc gdyz zalozylem nstalacje gazową i na gazie jets tak samo.
A przed instalacja gazowa mialem nadzieje ze to po stro nie zasilanai paliwem . a tu zaskoczenie
![Uśmiechnięty :)]()
aaa czujnik polozenia pedalu sprzgela tez nie . bo ga wyciagnalem i czy wyciagniety czy wcisniety czy wycisneity dalej tak samo cyzli
jak sprzegl owcisniete to na zakrecie w prawo nie gasnie , jak sprzeglo niewcisniete to gasnie
Sprzeglo hydrauiczne.
Terazp ytanie skad silnik wie ze mam sprzeglo wcisniete i nie gasnie
![Uśmiechnięty :)]()
?? no i dlaczgo jak wcisne pedal sprzgla to nie gasnie a bez sprzegla gsnie ( na luzie biegu itp_)
dodam ze jak w trakcie pokonywania zakretu w prawo. jadac ze wcisnietym pedalem sprzegla i w trakcie zakretu puszcze sprzeglo to odrazu zgasnie
![Uśmiechnięty :)]()
wystarczy dotknac lekko pedal spregla nie trzeba go wciskac
dziwne prawda ?
![Uśmiechnięty :)]()