Gaz do Vw polo VI 2.0 TSI 200 KM (147 kW) DSG 6-stopniowa

09 Wrz 2019, 19:49

Witam. Czy jest sens zakładać gaz do Vw polo VI 2.0 TSI?
Pytam, bo strasznie mi się podoba, a nie ma sensu go kupywać i jeździć nim na benzynie, jeśli mam w planach wozić nim ludzi na zasadzie taxi z licencja na przewóz osob.

Tak wiec...
1. Czy jest możliwość założenia w nim gazu?
2. Jaką instalacje i za ile do niego polecacie?
Mogą być te droższe, bo mam możliwość dostania premii z Unii, więc wolałbym lepszą i mniej awaryjną instalację.

Trochę lipa z miejscem na instalacje, bo tam gdzie powinno być koło to jest akumulator i wychodzi na to, że w jednym boku bagażnika byłoby koło a z drugiej strony butla :D i zostałby środek bagażnika, ale raczej starczyłby na 1-2 góra 3 torby.
ddddd
Nowicjusz
 
Posty: 13

09 Wrz 2019, 20:47

grupa VW ma tak skomplikowane silniki, że jest z nimi cały czas problem nie wiem czy jest w ogóle na rynku dobra instalacja do takiego silnika
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

09 Wrz 2019, 21:31

kurcze... to lipa. Nic mi sie tak nie podoba jak najnowsza polóweczka przy ok. 100 tys zl ;/

Problem w jakim sensie?

Wiem, ze traci się gwarancje jakbym zrobil gaz, ale podobno mozna dokupic cos w rodzaju gwarancji przy instalacji gazu, ze jesli jakies czesci sie popsują to warsztata, który zakłada gaz naprawia za darmo samochód
ddddd
Nowicjusz
 
Posty: 13

10 Wrz 2019, 01:44

co myślicie o założeniu gazu do nowego samochodu i w zwiazku z tym utraty gwarancji?
I czy jest wg Was sens bawić się w ubezpeczenie od warsztatu, który robi instalacje?
ddddd
Nowicjusz
 
Posty: 13

10 Wrz 2019, 18:35

ktos cos wie czy jest sens robić instalacje?
ddddd
Nowicjusz
 
Posty: 13

11 Wrz 2019, 19:36

Instalacje są jak najbardziej, tylko kwestia tego czy masz kogoś kto jest w stanie wziąć odpowiedzialność za montaż. Bo zakładając instalację i dużo jeżdżąc z pewnością i tak wyjdziesz na swoje, nawet przy braku gwarancji na jednostkę napędową.
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Hybryda do ostrej jazdy - Lexus RC 300h F Sport
    Nadchodzą ciężkie czasy dla miłośników ostrej jazdy – coraz więcej krajów zapowiada wprowadzenie ograniczeń dla samochodów z napędem konwencjonalnym. Są jednak samochody, które łączą ekologiczny ...

11 Wrz 2019, 20:01

ddddd napisał(a):ktos cos wie czy jest sens robić instalacje?

instalacje do bezpośrednio wtrysku dopiera się pod konkretny kod silnika, kwesta tylko czy już jakiś z producentów robił konkretny silnik inaczej auto nie do zagazowania
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

12 Wrz 2019, 02:33

nie mam. Albo zle szukam, albo jest lipa z zakladaniem gazu do tsi. Na necie cos pisalo, ze
"Dwa układy wtryskowe w jednym...
Coraz częściej nowoczesne silniki benzynowe mają dwa razy więcej wtryskiwaczy niż cylindrów. Tak naprawdę na pokładzie są dwa układy wtryskowe: pośredni i bezpośredni. Współpraca tych dwóch układów zapewnia dobre osiągi, gładką pracę silnika i pozwala zmieścić się w rygorystycznych normach emisji spalin, ale... uniemożliwia montaż instalacji LPG. Owszem, testuje się je, niektóre firmy zapowiedziały powstanie działających układów zasilania LPG do takich układów wtryskowych, ale do sprzedaży nic takiego dotąd nie trafiło."
oraz
"Do „nieprzerabialnych” na LPG samochodów zaliczają się m.in. aktualne modele grupy VW z silnikami 2.0 TSI wyposażone w dwa układy wtryskowe"
artykuł z kwietnia 2019
ddddd
Nowicjusz
 
Posty: 13

12 Wrz 2019, 02:34

chyba nie. na necie cisza
Chyba ze zle szukam
ddddd
Nowicjusz
 
Posty: 13

12 Wrz 2019, 02:40

słabo to widze by kupowac w przyszlym roku ta poloweczke.
Calkiem sporo pali, ale w gazie spalanie byłoby w miare ok. Na ubera/taxify/taxi byloby fajne takie polo. Nawet jakby za duzo na h nie wpadlo to zawsze robota bylaby mila ;)

Narwałem się bo jest program z Unii i daja pieniadze na pozarolnicza dzialalnosc gospodarcza dla tych co sa ubezpieczenie w krus od min. 12miesiecy.

chyba wybiore inna opcje i kupie kilka nowych (bo tylko nowe samochody mozna kupic) małych "samochodzikow" i bede mial mala firme rozwozaca jedzenie. Jest troche tego na rynku. Cos by sie wybralo. I zagazować jest całkiem ok. Niektore samochody maja nawet "wsparcie" do instalacji wiec byloby ok... szkoda mi tej polowki
ddddd
Nowicjusz
 
Posty: 13

12 Wrz 2019, 06:44

W sumie Polo 1.0 TSI 115 KM (85 kW) DSG 7-stopniowa to tez fajny samochodzik szczególnie pomarańczowy fajnie pasuje do tej wersji. Zawsze jakies pocieszenie "utraty" gti.

Podobno wersje 1.0 TSI sa problematyczne ale da sie zagazować.
Co sądzicie o wersji 1.0 TSI? Opłaca się zakładać instalacje? Czy bedzie duzo problemow/awarii? Tak jak pisalem. Pieniadze w miare nie grają roli. CHodzi o to by to sie nie gryzlo i nie bylo problemow
ddddd
Nowicjusz
 
Posty: 13

12 Wrz 2019, 06:50

slepy jestem... jest tez wersja
1.5 TSI 150 KM (110 kW) DSG 7-stopniowa
czy jakos bardzo rozni sie 1.5 od 1.0? czy to jest prawie to samo? Chodzi mi mozliwosc zagazowania i o problemy/awarie
ddddd
Nowicjusz
 
Posty: 13

12 Wrz 2019, 23:11

za mało tego jest na rynku, tym bardziej z instalacją nikt nie zagwarantuje iż wszystko będzie działać tak jak na PB poszukaj lepiej czegoś z pośrednim wtryskiem
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

13 Wrz 2019, 07:38

na ag centrum robia m.in do

Volkswagen CC
2.0 TSI 147kW
kod silnika CCTA
Zenit Direct ver. A
Magic Power
Hercules
Zbiornik tor. 53 l/630

oraz

Volkswagen Passat
2.0 TSI 147kW
kod silnika CCZA

i napisalem czy do nich mejla czy polo gti tez da rade zrobic i jak jest z awaryjnoscia. Ciekawe co odpisza
ddddd
Nowicjusz
 
Posty: 13

14 Wrz 2019, 19:44

Po ciekawe, sprawdź jeszcze sobie BRC SDI 2.0, też instalacja pod silniki TSI 2.0. Tylko czy będzie konkretnie pod ten co piszesz to musiałbyś sprawdzić w Czakramie.
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG