Gdzie najlepiej kupić auto??

23 Lip 2010, 20:24

Gdzie najlepiej kupić auto?? Czy wyjazd do Niemiec jeszcze się opłaca?? Mam w planach kupno Toyoty Celicki VII gen ale widząc większość "ofert" na polskich serwisach ogłoszeniowych myślę coraz bardziej nad wyjazdem za granicę. O ile ceny w Polsce i Niemiec się różnią? I czy lepiej wziąść auto trochę tańsze ale do poprawek lakierniczych (wgniecenia itp) czy w całości? Pytam poważnie-nie znam sięw tym temacie
shorty1988
Początkujący

Miejscowość: Rawicz
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: BMW e46 320td 150KM 2002r

25 Lip 2010, 11:29

Shorty, to trudny temat,wszystko się zmienia.Nawet u autoryzowanego dealera u nas w Polsce możesz trafić na dość młode ale wyjeżdzone auto z przekręconym stanem licznika(auto pofirmowe) Czy Niemcy to zły pomysł?! Nie, to nie jest zły pomysł,jeśli nie będziesz chciał kupić auta okazyjnie u pośrednika(Turek,Cygan i magik wszelakiej maści).Najlepiej jest kupić bezpośrednio u Niemca, ale pamiętaj,Niemiec porządnego auta tanio nie sprzeda, nikomu!Pośrednicy od porządnych aut trzymają się z daleka,gdyż nie opłaca się im ,zwyczajnie.Nie śpiesz się,nic gorszego jak napalenie i pośpiech.Pamiętaj,żaden Niemiec właściciel auta, nie cofnie licznika, gdyż Niemcy to cywilizowany kraj i zwyczajnie takie zabiegi są cholernie karane,to nie Polska :!: Nie kupuj auta u handlarza :!: Ja patrzyłem po różnych Forach.Podam ci na PRIV namiary na faceta,który organizuje wyjazdy po samochody i jest gorąco polecany przez forumowiczów.Zna się na samochodach,służy pomocą,nie ma mowy byś kupił szrota.Facet zwyczajnie bierze tylko za bilet.Jedziesz do Niemiec w komfortowych warunkach w jego busie.Jest bezpiecznie i pewnie,nikomu zaliczki nie dajesz,nie ma o tym mowy!Sam go sobie prześwietlisz,muszę tylko znaleźć kajet gdzie zapisałem sobie jego adres.Skontaktujesz się z nim.Zaznaczam,ja gościa nie znam :!: Istnieje taka możliwość,że nie znajdę namiarów na niego,nie pamiętam gdzie zapisałem jego adres internetowy.
PhantomASA1