
Wielkość sprzedaży w tym okresie wyniosła 3,27 mln samochodów, co oznacza spadek o 6% rok do roku, jednak wysoki popyt na nowe modele w Korei i na innych rynkach pomógł zrekompensować niższą sprzedaż na rynku chińskim. Nie licząc Chin, globalny wolumen sprzedaży firmy od stycznia do września wzrósł o 3,2% w porównaniu z rokiem poprzednim i wyniósł 2,76 mln samochodów.

Pomimo nieprzychylnych warunków biznesowych, firmie udało się zwiększyć sprzedaż w Korei i na innych rynkach wschodzących dzięki udanemu wprowadzeniu do sprzedaży nowych modeli: Grandeur (sedan), KONA (SUV) i Genesis G70 (luksusowy sedan).
Hyundai planuje konsekwentnie poszerzać ofertę modeli w nowych segmentach i zwiększać liczbę dostaw modeli typu SUV, aby jak najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania Klientów. Firma będzie także silnie inwestować w badania i rozwój, aby zwiększyć przewagę konkurencyjną na rynkach globalnych i stać się liderem w zakresie mobilności przyszłości.
źródło: Redakcja, Hyundai