Głośna praca, gwint w kolektorze...brak jakiegoś czujnika?

04 Sie 2017, 10:05

Witam! Od wczoraj borykam się z problemem głośnej pracy samochodu. W kolektorze wydechowym jest gwint i z pod silnika idzie jakiś kabelek, coś jak masowy. Lecz co tam mogło być?Dodam, iż sprawdzałem czy jeśli czymś to zatkam to będzie dobrze. I faktycznie wtedy chodzi autko normalnie.

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

NaFazie2k
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1.8 125KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

04 Sie 2017, 11:13

Kabelek wygląda na masowy, a dziura na miejsce montażu sondy lambda.

Samochód taki jak masz w profilu?

NaFazie2k napisał(a):Od wczoraj borykam się z problemem głośnej pracy samochodu.
Nic nie było robione tylko raptem sam zaczął chodzić głośniej? Jeżeli była by sonda i jakimś cudem się odkręciła (raczej nie możliwe) to i tak powinna być jeszcze do niej wtyczka.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

04 Sie 2017, 11:36

Tak dokładnie, wcześniej chodził normalnie. Pewnie się coś odkręciło. Samochód kupiłem nie dawno więc może nie zauważyłem przy kupnie a było tam coś tylko wkręcone żeby tylko nie wyło.
NaFazie2k
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1.8 125KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

04 Sie 2017, 12:07

Być może ktoś wkręcił zamiast sondy jakąś śrubę i ona się odkręciła podczas drgań. Tylko że to jest sonda przed katalizatorem i ona powinna być.

Nie wyświetlają Ci się żadne błędy?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

04 Sie 2017, 16:48

Wydaje mi się że tam sonda powinna siedzieć. Możliwe jest że ktoś zmieniał sondę i zerwał gwint lub nowej nie dokrecił i wydmuchało, poszukaj czy nie ma gdzieś urwanego przewodu tam w okolicy kolektora.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16699
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Co może zamarznąć w naszym samochodzie?
    Co w samochodzie jest szczególnie wrażliwe na niską temperaturę? Jak sobie poradzić z typowo zimowymi problemami? Poniżej prezentuję kilka odpowiedzi które mogą okazać się przydatne wielu kierowcom. Głównym ...