29 Sty 2009, 11:27
Co do chłodzenia silnika - najpierw sprawdz,czy silnik wentylatora jest dobry - czy nie spalił się bezpiecznik,przekaźnik i czy wogóle po podaniu do niego napięcia kręci się.Jak się nie mylę,to w tym modelu wiatrak jest włączany jeszcze przez czujnik temperatury cieczy chłodzącej.Powinien on być wkręcony w chłodnicę.Jak wychodzą z niego dwa przewody,to je razem zewrzyj i wiatrak jak jest sprawny to będzie się kręcił.Jak nie,to podaj na silnik napięcie bezpośrednio z akumulatora.Jak po zwarciu tych przewodów wiatrak się włączy,to do wymiany czujnik temp.Jak nie,to w zależności od tego,czy po podaniu napięcia z akumulatora silnik działa,to albo sam silnik(silnik się nie kręci z akumulatora) albo układ elektryczny - bezpiecznik,przekaźnik.Przekaźnik też można zmostkować.
Co do silnika dmuchawy - albo włącznik albo silnik albo opornica.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...