Golf 3 tdi vs Clio 2

29 Kwi 2007, 16:32

Witam panowie (a moze takze i panie), jestem poczatkujacym kierowca mam 19 lat i chcialem kupic samochod... waham sie miedzy tymi dwoma jednak jestem otwarty na inne propozycje. Moj samochod musi byc przede wszystkim tani w utrzymaniu, musi malo palic i chce zeby byl jak najmniej awaryjny a takze fajnie by bylo gdyby nie byl za duzy (najlepiej hatchback/coupe ale jesli trafi sie fajny sedan tez moez byc) gdyz jak juz napisalem jestem poczatkujacy. Jako ze nie znam sie jakos specialnie dobrze na samochodach postanowilem zapytac bardziej doswiadczonych uzytkownikow. Na samochod mam przeznaczone 10-12tys. odpadaja sejczenta, matizy i inne smieszne autka :).

edit: napisalem ze mam 19 lat gdyz chcialbym aby autko wygladalo w miare "mlodziezowo" mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi.
withme
Nowicjusz

Miejscowość: dom

29 Kwi 2007, 18:00

:D withme: Dobrym pomysłem może być lektura Katalogu Samochodów Uzywanych, wydanego przez Auto Świat w tym roku z nr1, gdzie jest omówionych mnóstwo autek wraz z pełną charakterystyką ich walorów i niedomagań technicznych.
Właściwie dokonałeś sam wyboru ustawiając golfa III przed clio2...dalsza analiza będzie swoistym "biciem piany", bo każdy z forumowiczów poda swoje bardziej lub mniej lubiane marki z dolaniem łez nad ich nieznośnymi - głównie dla niego występującymi - usterkami. :wink:
Nie wiedzieć - też radość!
malken
Aktywny

Miejscowość: Poznań

29 Kwi 2007, 18:22

taka nazwe tematu dalem zupelnie przez przypadek :P. Clio 2 byłby sporo nowszym samochodem i pewnie bardziej komfortowym jednak boje sie o awaryjnosc...
withme
Nowicjusz

Miejscowość: dom

29 Kwi 2007, 21:15

:D Poprzeglądaj Allegro z odniesieniem do posiadanej kwoty. Na spokojnie znajdziesz golfa; poszukaj - można trafić niekoniecznie bitego.
Nie wiedzieć - też radość!
malken
Aktywny

Miejscowość: Poznań

30 Kwi 2007, 20:45