Golf 4 1.6 sr i falowanie obrotów jakie przyczyny

11 Lut 2011, 18:19

Witam mam tego szmelcwagen i problem tyczy sie tych obrotów z 1.5 roku było ok teraz paranoja jak jest zimny to 3 razy dodam gazu i ma coś ok 2000 obr jak się zagrzeje to rożnie 1400-1800 i fala. Już nie wiem VAG pokazuje tylko błąd 668- "napięcie na zacisku 30 za niskie" Kupiłem druga przepustnice wyczyściłem zaadaptowałem i dalej to samo. Jakie jeszcze mogą być przyczyny takiego czegoś.
ggregorii
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Kraśnik

11 Lut 2011, 20:23

silniczek krokowy???
Kochaj i szanuj swoje auto a wzamian sie odwdzieczy:)
kamilszczak00
Początkujący
 
Posty: 162
Miejscowość: Biała Podlaska

11 Lut 2011, 21:19

OJ tu nie ma silniczka tu wszystko jest razem w przepustnicy. JUż ręce opadają
ggregorii
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Kraśnik

11 Lut 2011, 21:44

Sonda Lambda - sprawdzałeś?
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

11 Lut 2011, 22:11

Sąde sprawdzałem jak kupiłem był bład " Podgrzewana sąda lambda uszkodzenie" albo coś koło tego. Zmieniłem śade bład znikł. A teraz to falowanie porażka
ggregorii
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Kraśnik
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Toyota Avensis silnik 2.0 D-4D Powerboost
    Avensis 2.0 D-4D Powerboost rozwija moc 150 KM (o 26 KM więcej niż w przypadku wersji seryjnej) oraz moment obrotowy 350 Nm (w zakresie 1600-2800 obr./min., o 40 Nm wiecej niż w przypadku wersji seryjnej). Dzięki temu przyśpieszenie ...