Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Gain napisał(a):No to że nie każdy tak trzyma się prawideł, że jak mało jeździ i jakieś tam widełki km to tylko benzyna i też to że jak dobry egzemplarz w ropie jest to się kupuje itd. Jak widać ktoś szukał prostej benzyny a zakupił diesla można?
Gain napisał(a):To co ma wymieniać dobre części na nowe? Najlepiej ma oryginały a ma wkładac zamienniki?
franccc napisał(a):Ja się pytałem co tu jest "zadbanego"? Że ktoś dwumasę wymienił bo się jeździć nie dało? Auto jak auto
Gain napisał(a):90% aut jak się sypie dwumas to się jeździ do upadłego, tarcze, klocki jeszcze czas, opony 10 lat mają i są ok etc.
Rozrząd się wymienia w określonym z giry terminie, dwumasę się wymienia kiedy się zużyje, hamulce się wymienia kiedy się zużyją. Może cię to zdziwić ale niektórych elementów w aucie nie da się olać i jeśli ich nie zrobisz to jeździć się po prostu nie da. Dwumasa 40 tysięcy temu wymieniona? Przecież bez problemu można było ją do tej pory zarżnąćGain napisał(a):Po wymianie dwumasy, rozrządu, nowe zaciski, tarcze, klocki, brak korozji co jeszcze byś chciał do tego?
90% aut jak się sypie dwumas to się jeździ do upadłego, tarcze, klocki jeszcze czas, opony 10 lat mają i są ok etc.
franccc napisał(a):Rozrząd się wymienia w określonym z giry terminie, dwumasę się wymienia kiedy się zużyje, hamulce się wymienia kiedy się zużyją. Może cię to zdziwić ale niektórych elementów w aucie nie da się olać i jeśli ich nie zrobisz to jeździć się po prostu nie da. Dwumasa 40 tysięcy temu wymieniona? Przecież bez problemu można było ją do tej pory zarżnąć
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN