Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
zbyt ogólnie postawione pytanie.adamkot2003 napisał(a):co sądzicie o wyborze silnika 2.0 tdi 140 km
tak, niewiele osób wie, że do tej generacji Golfa pakowano V8 Hemi...Trevor napisał(a):co do benzyn co kto lubi tutaj lżejszy też o kilka tys ale... na paliwie
Trevor napisał(a):jestem ciekaw która benzyna, z dużo niższymi kosztami utrzymania będzie spalać tak jak ten diesel 5,5l/100.... i generować 140 koni
Trevor napisał(a):Poza tym rzeczywiście, turbiny, rozrządy, sprzęgła, wtryski wymienane raz na ileś lat i ileś tys km to prawie to samo co tankowanie...
Trevor napisał(a):różnica 3-4l paliwa na 100 km to żadna dla niego różnica w takim razie.
mike napisał(a):Przestań siać tą propagandę diesla, bo komuś zrobisz krzywdę
jak rozumiem pojęcie pozornej oszczędności jest ci obce. No trudno, może kiedyś do tego dojdziesz.Trevor napisał(a):Noo to jak autor kupuje auto żeby stało w garażu/parkingu to przepraszam pomyliłem się, różnica 3-4l paliwa na 100 km to żadna dla niego różnica w takim razie.
Poza tym rzeczywiście, turbiny, rozrządy, sprzęgła, wtryski wymienane raz na ileś lat i ileś tys km to prawie to samo co tankowanie...
P.S. jestem ciekaw która benzyna, z dużo niższymi kosztami utrzymania będzie spalać tak jak ten diesel 5,5l/100.... i generować 140 koni
Trevor napisał(a):To jeszcze dopisz koszty instalacji lpg
mike napisał(a):Kluczowa jest teraz odpowiedź autora na postawione przeze mnie w pierwszej odpowiedzi pytania
nie bądźmy jak T, trzymajmy się faktówszybki napisał(a):Ja Ci odpowiem :
10-15k.km. rocznie, jazda okazjonalna ewentualnie krótki odcinek do pracy, doświadczenia brak, TDI bo zasłyszane w necie, Golf bo jest z wyglądu ok. a w środku niczego mu nie brakuje.
poszło nie po mojej myśli ale decydujące zdanie miał inwestor . Jak wiadomo życie weryfikuje wiele naszych planów i tak właśnie jest z zakupem auta z prostym benzyniakiem. Skończyło się na zakupie A3 8P 2.0 TDI CFFB z 2010 roku, plus taki że auto nie nosi śladów korozji, mechanicznie utrzymane niemalże w perfekcyjnym stanie, po wymianie dwumasy 40 tys. km temu, rozrząd robiony 3,5 roku temu przy 215 tys. km, obecnie 248 tkm przejechane, więc jest jeszcze trochę czasu, tarcze i klocki hamulcowe przód tył też niedawno zmieniane, po regeneracji zacisków przód tył i wiele innych w ostatnim czasie, na bieżąco serwisowane w Bosch Service. Do tego dwa zestawy kół lato zima w bardzo dobrym stanie, zima 16", lato 18". Miałem nadzieję że młody nie będzie już mi głowy zawracał a tutaj pojawiają się plany na mody kierownica wielofunkcyjna, radio z androidem, nowe reflektory LED no i zaś trzeba będzie montować
Gain napisał(a):Tutaj skoro ktoś szukał prostej benzyny to wątpie że trzepie 30k rocznie km.
franccc napisał(a):Auto, gdzie ktoś wymienia elementy, które padły jest "zadbane"? To czym się charakteryzuje to o które właściciel nie dba?
No to że nie każdy tak trzyma się prawideł, że jak mało jeździ i jakieś tam widełki km to tylko benzyna i też to że jak dobry egzemplarz w ropie jest to się kupuje itd. Jak widać ktoś szukał prostej benzyny a zakupił diesla można?szybki napisał(a):Twój cytat z innego forum tak właściwie o czym świadczy bo nie rozumiem ?
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN