08 Lip 2010, 22:22
Pociągnąć przewód plusowy od akumulatora do pompki paliwa (z tego co pamiętam w Golfie 2 są dwie) jeśli pompka zadziała to znaczy, że coś jest walnięte w bezpiecznikach/przewodach. Jeśli nie zadziała to jest możliwość, że padł moduł który znajduje się w takim miejscu, że gdy pada deszcz to woda ściekająca z szyby leci do kanału w którym się on znajduje i bardzo często zdarza się tak, że kanaliki odprowadzające wodę są zatkane i ta woda tam stoi. Chociaż bardziej bym stawiał na tą pompkę paliwa.
EDIT: Nie doczytałem. Jeśli pompka paliwa się włącza to sprawdzić czy leci paliwo, zdjąć wąż który idzie do gaźnika i pokręcić na rozruszniku. Jeśli na zapłonie słychać pompkę i leci paliwo, a na rozruszniku przestaje paliwo lecieć to lejemy trochę paliwa strzykawką do wlotu powietrza i odpalamy, jeśli załapie to znaczy, że najprawdopodobniej do wymiany jest moduł.