Golf II - problem ?

18 Lis 2014, 23:13

Witam. Posiadam Golfa II 1.8 benzyna+LPG w automacie. Ostatnio pojawił się problem :
gdy odpalam samochód wrzucam bieg zaczyna się ledwo co toczyć przy tym dławiąc sie a gdy chce dodać gazu nie reaguje a nawet czasem potrafi zgasnąć, lecz gdy jakoś się uda przejechać ok 20 metrów zaraz wszystko działa normalnie i normalnie jedzie i reaguje na gaz. Jest to tylko problem na benzynie. Ostatnio było robione: świece i przewody do nich, uszczelka pod głowica , głowica , prowadnice,wymiana zaworów,rozrząd.
Jeżeli ktoś ma pomysł o co może chodzić proszę o pomoc.
Pozdrawiam
muranoo
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Golf II
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1991

19 Lis 2014, 10:27

A dzieje sie tak w każdym położeniu skrzyni? Czyli zarówno na D jak i na R i ewentualnie na1 i 2?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

19 Lis 2014, 11:22

Zarówno na D i R muli go na pierwszych 20-30 metrów na jedynce później jak wskoczy 2 to idzie normalnie.
muranoo
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Golf II
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1991

19 Lis 2014, 23:21

W tym przypadku proponuję pojechać do mądrego diagnosty, który zna się na swojej robocie i potrafi odczytywać dane pracy silnika i potrafi wyciągać z tego odpowiednie wnioski. Zacząć warto od sprawdzenia błędów aktualnych jak i tych zamrożonych.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

20 Lis 2014, 09:41

Jaki masz układ zasilania paliwem, gaźnik 2E, 2E elektronik czy jeszcze coś innego ??
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

22 Lis 2014, 14:25

problem znikł po wymianie czujnika temperatury.
muranoo
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Golf II
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1991
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bulli Summer Festival w Wolfsburgu - polscy fani
    Z okazji 70 lat modelu T w Wolfsburgu, w parku Allerpark, oddalonym niecałe półtora kilometra od samego Autostadt, w dniach od 3 do 6 sierpnia odbył się Bulli Summer Festival. Tereny parku przeistoczone zostały w ogromną ...

22 Lis 2014, 17:38

Pamiętaj, że ta automatyczna skrzynia biegów ma dwie komory i w jednej jest olej ATF a w drugiej olej przekładniowy API GL5. Poziom oleju ATF (czerwony) sprawdza się bagnetem a poziom drugiego po wykręceniu korka na imbus 17 w okolicy przegubu wewnętrznego.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704