Golf III 2.0 GTi + gaz pomocy!!!

13 Wrz 2006, 06:35

w tym golfie III dzieje się źle a nikt nie wie jak mi pomóc samochód ciężko pali dopóki nie złapie temperatury puszczony na luz z obrotów wyższych niż 2000 gaśnie jeżdżąc na LPG jest jeszcze ciekawiej bo też gaśnie puszczony z obrotów wysokich ale jak już złapie te swoje 1000 wolnych obrotów to je trzyma dopóki nie wcisnę hamulca wtedy się zaczyna jazda bo zaczynają falować obroty w granicach 200 - 300 a jak za mocno przycisnę hamulec bądź trzymam go zbyt długo gaśnie do tego jeszcze przy odpalaniu na benzynce dziś zaczął "strzelać" ratujcie !!! proszę
docer
Nowicjusz
 
Posty: 3
  • 16 Wrz 2006, 20:38

    Witam,
    Silniczek krokowy sprawdzałeś czy prawidłowo działa?
    Pozdro. Kacper
    Kacper
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6842
    Zdjęcia: 3348
    Miejscowość: Warszawa - okolice
    Prawo jazdy: 14 09 1997
    Auto: Volvo S40
    Silnik: 2.0 140KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    18 Wrz 2006, 06:17

    dzięki dziś znów będę u mechanika to go zapytam o to ale czekam na dalsze podpowiedzi jeśli możecie pomóżcie bez samochodu to jak bez ręki a mam budowę na głowie :roll:
    docer
    Nowicjusz
     
    Posty: 3

    18 Wrz 2006, 22:09

    Kacper napisał(a):Witam,
    Silniczek krokowy sprawdzałeś czy prawidłowo działa?


    co ty za bzdury wypisujesz :!: :!: :!:
    poprostu masz źle wyregulowany LPG (skład mieszanki-zauboga)
    pozdro 8)
    Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
    grzestv
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 754
    Miejscowość: okolice Warszawy
    Auto: nie mam

    19 Wrz 2006, 19:20

    docer napisał(a):w tym golfie III dzieje się źle a nikt nie wie jak mi pomóc samochód ciężko pali dopóki nie złapie temperatury puszczony na luz z obrotów wyższych niż 2000 gaśnie

    Wydaje mi się że w tej częśni wypowiedzi nie chodziło o gaz bo o nim użytkownik pisze dalej stąd moja sugestia, miałem podobny problem w omedze i taka właśnie była przyczyna na benzynie było xle a na gazie jeszcze gorzej.
    Pozdro. Kacper
    Kacper
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6842
    Zdjęcia: 3348
    Miejscowość: Warszawa - okolice
    Prawo jazdy: 14 09 1997
    Auto: Volvo S40
    Silnik: 2.0 140KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    06 Wrz 2013, 21:37

    Hejka, od niedawna też jestem właścicielką takiego modelu Golfa i objawy są identyczne. Jakaś mądra głowa stwierdziła że to walnięty automat przepływowy. Możliwe? Proszę o info
    Aniula440
    Obserwowany
     
    Posty: 1
    Prawo jazdy: 05 12 2007
    Przebieg/rok: 18tys. km
    Auto: Golf III
    Silnik: 2.0 GTI 115KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1993
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
      Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...

    19 Wrz 2013, 19:06

    2.0 jest na tyle prostym silnikiem, że nie trzeba jakiś specjalistycznych umiejętności do diagnostyki i napraw, dlatego też jeśli mechanik nie potrafi sobie z nim poradzić to nie powinien się nazywać mechanikiem.

    Wpierw zacznij od ustawienia auta aby pracowało na PB. Sprawdź świece, kable, filtr powietrza oraz wszystkie rurki powietrzne (z tymi przy filtrze włącznie) jakie masz podłączone do silnika. Jeśli to jest ok sprawdź ustawienie zapłonu i rozrządu, wyczyść kopułkę i palec - chwila roboty a nie zaszkodzi, kolejno jeśli nie będzie poprawy sprawdź/podmień sondę Lambda.

    Co do LPG - nie piszesz jaka instalacja i jakie podzespoły więc ciężko cokolwiek napisać, niemniej jednak jak już na PB będzie pracować poprawnie polecam udać się do jakiegoś zakładu gdzie regulują i ustawiają LPG na wymianę filterka i ponowne ustawienie instalacji. Bez analizatora to jedynie bardzo doświadczony majster może próbować chociaż odrobinę podregulować instalację ( o ile nie jest to sekwencja).
    "... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
    stasiowski121
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2201
    Miejscowość: Podkarpacie
    Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
    Silnik: 2.5 TDI AXG
    Paliwo: Diesel
    Typ: Van
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1997

    10 Paź 2013, 18:10

    Dokładnie jak powyżej,nic nie piszesz o jednostce,za mało szczegółów odnośnie instalacji. najlepiej moim zdaniem bedzie wybrac się do dobrego gazownika.
    Turbopama
    Początkujący
     
    Posty: 218
    Prawo jazdy: 10 03 1996
    Auto: BMW M3