
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
maturzysciaK napisał(a):wcisnąłem pedał do końca i maxymalna prędkość wyniosła 140km/h i ani kilometra więcej, obroty były tak około 3tys - czy tak powinno być?
Barol napisał(a):Zdecydowanie powinien więcej wyciągnąć.
michał80 napisał(a):Sprawdź katalizator może masz uwalony.
Zmiennej geometrii nie masz także notlaufa nie łapiesz ale turbawka może już niedomagać (trzeba sprawdzić).
MotoAutko napisał(a):i od tego zacznijmy,ale druga kwestia jest taka ze z tym silnikiem plus jeżeli masz 140km/h i 3 tyś obrotów silnika na pewno powinien wyciągnąć więcej.
michał80 napisał(a):A jaki masz przebieg ? Znasz oryginalny ? Może silnik ma już mocno nalatane 800tys i kompresja zaczyna mu siadać.
Kusza napisał(a):Sprawdz czy turbo dobrze dmucha i kompresje przy okazji, na niższych biegach mozesz go wkręcić wyżej niż 3tys obr? jak masz możliwość to jedz sam na autostrade i zobacz jak poleci
maturzysciaK napisał(a): A co do tej zmiennej geomertrii i "notlaufa" - to nie wiem o co chodzi.
I ogólnie zanieczyszczony katalizator na jakiej zasadzie miałby obniżać prędkość?
Koniu napisał(a):może się też po prostu coś wypieło.
Koniu napisał(a):Moim zdaniem turbo może niedomagać
dalej nie wiem, bo tylko ten raz z nimi tyle jechałem:P
Magda93 napisał(a): Musisz co jakiś czas przynajmniej wyskoczyć w trasę żeby przedmuchać turbo i wypalić syf z katalizatora (nie trzeba pędzić na złamanie karku 3000obr wystarczy)
Magda93 napisał(a):Ty znasz limity predkosci ?
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN