Golf IV/V 1.9 tdi

29 Sty 2011, 14:35

Witam
Zamierzam kupić golfa z silnikiem 1.9 tdi. Zastanawiam się czy lepiej wziąć bardziej zadbaną i z mniejszym przebiegiem IV, czy zdecydować się na V? Do wydania mam max 7000 euro (samochód będzie kupiony w Niemczech). Do tej pory jeździłem okazyjnie kupioną IV, lecz "okazyjność" zaczęła z czasem wychodzić i zaczęły pękać szpachle na dachu, dlatego chcę się go pozbyć. Słyszałem, że zawieszenie V zrobione jest z aluminium, jak takie zawieszenie spisuje się na polskich drogach? czy wytrzyma tyle co sprawdzone stalowe?
daemonxxx
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Lubelskie

29 Sty 2011, 14:41

Zawieszenie aluminiowe powinno wytrzymać polskie drogi, weźmy pod uwagę to ile golfów V jeździ w Polsce, a aluminium to nie jest takie słabe ogniwo więc powinno wytrzymać, więc ja na twoim miejscu kupiłbym golfa V
mr.samochodzik
Początkujący
 
Posty: 78
Miejscowość: Biłgoraj

29 Sty 2011, 14:50

Kumpel z pracy jeździ Golfem V i twierdzi, że samochód sprawuje się dobrze( a jest on bardzo wybredny w kwestii samochodów). Uważam, że lepiej kupić V generację :wink:
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 773
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

29 Sty 2011, 16:38

V tylko czy dostaniesz za 7000€ ?
czeslaw555
Zaawansowany
 
Posty: 646
Zdjęcia: 1
Miejscowość: GKA- pomorskie
Auto: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDi 163km.
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

29 Sty 2011, 16:55

VW-gen poprawił jakość aluminiowego zawieszenia już dość dawno,lepsza IV-ka nie bita,niż V-tka bita :!:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8577
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

29 Sty 2011, 17:02

Do 7000 można już znalezc cos ciekawego np:
[link do AutoScout24 wygasł]
[link do AutoScout24 wygasł]
Znacie jakieś popularne typowo niemieckie strony z ogłoszeniami?
daemonxxx
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Lubelskie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne


29 Sty 2011, 17:08

ten pierwszy to można przemyśleć ale drugi to już widać że druciarstwo
zobacz
[link do mobile.de wygasł]
czeslaw555
Zaawansowany
 
Posty: 646
Zdjęcia: 1
Miejscowość: GKA- pomorskie
Auto: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDi 163km.
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

30 Sty 2011, 20:59

Miałes okazyjną 4 a teraz chcesz okazyjną 5? Niektórzy nie uczą się na błędach...
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

30 Sty 2011, 21:33

Ja doradzę ci, żebys zważał na to, czy jest filtr DPF. Najlepiej bierz takiego co nie ma - unikniesz niepotrzbnych kłopotów i ewentualnych wydatków. No i może warto się zastanowić nad takim bez pompowtryskiwaczy tylko na pompie wtryskowej.
Ostatnio edytowany przez MotoAlbercik, 31 Sty 2011, 13:01, edytowano w sumie 1 raz
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

31 Sty 2011, 10:14

W przeliczeniu masz ok 30tyś zł,więc najpierw rozejrzyj się czy będzie jakaś sensowna V w tej cenie. Jak wiadomo auto najlepiej jest obejrzeć na żywo i dopiero podjąć decyzję. NA Twoim miejscu brałbym V.
MotoTechnic
Początkujący
 
Posty: 74
Miejscowość: Kraków