Golf IV

12 Sty 2017, 00:49

IC fabryczny w lecie nie daje rady i z tych fabrycznych 150km czuc jakby sporo ucieklo. Sprzedalem bo co rusz wychodzily irytujace usterki i nie bylem pewny czy wyjade z korka w lecie juz nie mowiac o dalszej trasie
Paulo21
Nowicjusz
 
Posty: 49
Auto: Chwilowo brak

12 Sty 2017, 01:18

No tutaj u kuzyna na pewno będzie FMIC bo seria jest kiepska jak on chce dłubać na ponad 200 koni no to nie da rady.

A jestes pewien że to auto było w dobrej kondycji? bo martwić się że w korku się zagotuje to trochę chyba cos nie tak, wentylatory nie działały? może coś z termostatem? albo uszczelka pod głowicą?

Mnie to dziwi bo na ulicach co drugi to golf a jak ktos ma tdi to teoretycznie jeździ sporo :) Dziwne to jest, wg mnie to już kwestia konkretnego egzemplarza i stanu, z resztą trudno dłubać i wyciągać moce jak silnik trup.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

12 Sty 2017, 01:42

Silnik jako silnik byl ok. Padal glownie osprzet, krociec od wody sie urwal, zawor dv, wywalilo krociec przy czujniku temperatury i wracalem na holu, potem nie zadzialal wentylator chlodnicy i wywalilo przez nagrzewnice i zalalo caly srodek, a to rurka od podcisnienia raz, a to dwa i obroty faluja i olejem zyga, a to wybierak na skrzyni zrobiony byl i za chwile znow problem bo biegi wchodzic nie chca. Kazde moje auto robie na biezaco nie na najtanszym dziadostwie a i tak tutaj miesiaca nie bylo zeby cos nie siadalo. Auto bylo nie tluczone, mialo prawidlowa geometrie, silnik mechanicznie byl w dobrej kondycji, turbo nie plulo olejem, silnik nie kopcil i trzymal moc. Z tymi plynami to chyba urok vagow, moze przez ten wynalazek G12. Generalnie auto na poczatku nie sprawialo problemow, ale jak sie zaczelo to jedno za drugim.
Paulo21
Nowicjusz
 
Posty: 49
Auto: Chwilowo brak

12 Sty 2017, 13:14

Według mnie ten srebrny Golf jakiś przekombinowany.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

12 Sty 2017, 15:37

Mówisz? chyba racja bo też jakiś taki niewyraźny dla mnie.
Zerknę tylko czy to nie jakiś forumowicz z grupy vw ale to i tak nie zawsze jest pewne, bo też śmieci niektórzy trzymają :o

A co do wypowiedzi jeszcze odnośnie tego co pisze Paulo21, to wg mnie to normalna eksploatacja, kolega miał E46, tez mu się grzał, problemy z dyferencjałem, z elektroniką, jakieś akcje z błędami na kompie, falowanie obrotów itd..
z kolegi wuja Seicento wyjechał 30 km od domu i sie alternator schichał itd..to jest niestety urok używanych aut :)

Dobra coś tam jeszcze może się poszuka.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

12 Sty 2017, 23:53

Eksploatacja eksploatacja, ale zadne z moich poprzednich aut nie mialo takiej sredniej usterek, chociaz tez nie byly mlode.
Paulo21
Nowicjusz
 
Posty: 49
Auto: Chwilowo brak
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...
    Toyota Supra - 5 rzeczy o których warto wiedzieć
    Toyota Supra to ikona samochodów sportowych i bardzo ważny model w historii Toyoty. Pierwsza Supra pojawiła się na rynku pod koniec lat 70. i aż do 2002 roku samochód był sprzedawany nieprzerwanie w postaci ...

13 Sty 2017, 01:59

No nie wiem, ale są gorsze przypadki :wink:
Np,. do roboty głowica albo regeneracja maglownicy, nowe sprzęgło albo turbo do roboty itd.
Ja nie wiem może po prostu 1,8T ma sporo wężyków, przewodów, zaworków i ze starości to siada.
Myślisz że nie wiem E36/E46 jest bardziej trwałe?

Ogólnie ludzie polecają te jednostki także chyba aż takich kłopotów nie ma całościowo. To też zależy jak się trafi.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008