To wynika tylko i wyłącznie z niskiej ceny początkowej, jeśli chodzi o trzymanie wartości to 308 jest w czołówce:
http://superauto24.se.pl/auto-porady/tr ... 45902.html zaraz za Toyotą Auris.
W domu mam 308 1.6 HDI 90 KM 2010, przejechane 114 000 km, spisuje się rewelacyjnie, na tym dystansie wymieniono klocki hamulcowe, 4 x żarówkę, osłonę katalizatora i tyle, samochód serwisowany w ASO więc szukają okazji do zarobku.
Tylko jakość oferty rynkowej jest słaba, w Polsce w przeciwieństwie do Europy słabo się sprzedawał stąd na rynku dominują sprowadzone szroty w okazyjnych cenach.
Warto się przyjrzeć 308 w komisach przysalonowych, za 35 000 zł jest szansa na 3 latka z niewielkim przebiegiem ale ubogim wyposażeniem i najsłabszym dieslem:
http://uzywanygwarantowany.pl/osobowy_s ... lish&z3r=1 taki nowy kosztował 53-55 000 zł więc sam możesz policzyć jak mała kwotowa i procentowa jest utrata wartości w tym modelu.
Przy 308 trzeba wziąć pod uwagę, że zawieszenie jest twarde co nie każdemu pasuje.