Dobór opon na wyścigi rozgrywane poza Europą musi być dokonany 14 tygodni przed weekendem Grand Prix, a w przypadku rund rozgrywanych w Europie czas decyzji mija 8 tygodni przed zawodami.
Każdy samochód musi mieć 13 kompletów opon na weekend. Trzy o zadanych parametrach są obowiązkowe natomiast pozostałe 10 kompletów zespoły mogą wybrać dowolnie. Nie wiem czy wiecie co oznaczają kolory pasków na takich oponach? Każdy kolor to inny rodzaj opony i mieszanki z jakiej jest wykonana. Chodzi o to żeby można było szybko rozpoznać dany komplet i założyć do samochodu który zjedzie do pitstopu.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Wyjaśnienia do grafik: (1) - przypadku kwalifikacji - każdy kierowca musi na sesję Q3 zachować jeden komplet z najbardziej miękkiej mieszanki spośród trzech nominowanych. Ten komplet zostanie zwrócony Pirelli po Q3 przez wszystkich, którzy zakwalifikują się w pierwszej dziesiątce, a pozostali zawodnicy zachowują go na wyścig – tak jak dotychczas.
(2) - w przypadku wyścigu - każdy kierowca musi mieć oba komplety dostępne na wyścig i musi użyć przynajmniej jednego z nich.
bonifacy napisał(a):To chyba jakiś wątek archiwalny
Grand Prix Hiszpanii (11-13 maja) oraz Grand Prix Kanady (8-10 czerwca) tak więc wszystko przed nami
bonifacy napisał(a):jak zwykle zaczynamy od Australii i Chin
Zgadza się i w tym roku kolejność jest taka Australia (23-25 marca), Bahrajn (6-8 kwietnia), Chiny (13-15 kwietnia), Azerbejdżan (27-29 kwietnia), Hiszpania, Kanada.
Dostępne są jeszcze opony z paskiem niebieskim i pomarańczowym opon oprócz tych które podałem wyżej ale one nie są nominowane do wyboru w tych krajach w tym roku.
Czy serwisowanie w ASO się opłaca? Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
Widzisz wypadek? Nie bądź gapiem! Kiedy na trasie, którą przejeżdżamy, wydarzy się wypadek, wielu kierowców zwalnia, by przyjrzeć się miejscu zdarzenia, a nawet je sfotografować czy sfilmować. Może to utrudnić pracę osobom udzielającym pomocy, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.