Dobór opon na wyścigi rozgrywane poza Europą musi być dokonany 14 tygodni przed weekendem Grand Prix, a w przypadku rund rozgrywanych w Europie czas decyzji mija 8 tygodni przed zawodami.
Każdy samochód musi mieć 13 kompletów opon na weekend. Trzy o zadanych parametrach są obowiązkowe natomiast pozostałe 10 kompletów zespoły mogą wybrać dowolnie. Nie wiem czy wiecie co oznaczają kolory pasków na takich oponach? Każdy kolor to inny rodzaj opony i mieszanki z jakiej jest wykonana. Chodzi o to żeby można było szybko rozpoznać dany komplet i założyć do samochodu który zjedzie do pitstopu.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Wyjaśnienia do grafik: (1) - przypadku kwalifikacji - każdy kierowca musi na sesję Q3 zachować jeden komplet z najbardziej miękkiej mieszanki spośród trzech nominowanych. Ten komplet zostanie zwrócony Pirelli po Q3 przez wszystkich, którzy zakwalifikują się w pierwszej dziesiątce, a pozostali zawodnicy zachowują go na wyścig – tak jak dotychczas.
(2) - w przypadku wyścigu - każdy kierowca musi mieć oba komplety dostępne na wyścig i musi użyć przynajmniej jednego z nich.
bonifacy napisał(a):To chyba jakiś wątek archiwalny
Grand Prix Hiszpanii (11-13 maja) oraz Grand Prix Kanady (8-10 czerwca) tak więc wszystko przed nami
bonifacy napisał(a):jak zwykle zaczynamy od Australii i Chin
Zgadza się i w tym roku kolejność jest taka Australia (23-25 marca), Bahrajn (6-8 kwietnia), Chiny (13-15 kwietnia), Azerbejdżan (27-29 kwietnia), Hiszpania, Kanada.
Dostępne są jeszcze opony z paskiem niebieskim i pomarańczowym opon oprócz tych które podałem wyżej ale one nie są nominowane do wyboru w tych krajach w tym roku.
Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku? Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
Poradnik kupującego #3 - BMW Serii 3 e46 (1998 - 2007) Geneza BMW Serii 3 o oznaczeniu producenta e46 w pierwszym roku produkcji oferowano wyłącznie w wersji sedan. Rok później dołączyło do oferty kombi, coupe oraz kabriolet. W 2000 roku zaprezentowano 3 drzwiowego kompakta, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.