Dobór opon na wyścigi rozgrywane poza Europą musi być dokonany 14 tygodni przed weekendem Grand Prix, a w przypadku rund rozgrywanych w Europie czas decyzji mija 8 tygodni przed zawodami.
Każdy samochód musi mieć 13 kompletów opon na weekend. Trzy o zadanych parametrach są obowiązkowe natomiast pozostałe 10 kompletów zespoły mogą wybrać dowolnie. Nie wiem czy wiecie co oznaczają kolory pasków na takich oponach? Każdy kolor to inny rodzaj opony i mieszanki z jakiej jest wykonana. Chodzi o to żeby można było szybko rozpoznać dany komplet i założyć do samochodu który zjedzie do pitstopu.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Wyjaśnienia do grafik: (1) - przypadku kwalifikacji - każdy kierowca musi na sesję Q3 zachować jeden komplet z najbardziej miękkiej mieszanki spośród trzech nominowanych. Ten komplet zostanie zwrócony Pirelli po Q3 przez wszystkich, którzy zakwalifikują się w pierwszej dziesiątce, a pozostali zawodnicy zachowują go na wyścig – tak jak dotychczas.
(2) - w przypadku wyścigu - każdy kierowca musi mieć oba komplety dostępne na wyścig i musi użyć przynajmniej jednego z nich.
bonifacy napisał(a):To chyba jakiś wątek archiwalny
Grand Prix Hiszpanii (11-13 maja) oraz Grand Prix Kanady (8-10 czerwca) tak więc wszystko przed nami
bonifacy napisał(a):jak zwykle zaczynamy od Australii i Chin
Zgadza się i w tym roku kolejność jest taka Australia (23-25 marca), Bahrajn (6-8 kwietnia), Chiny (13-15 kwietnia), Azerbejdżan (27-29 kwietnia), Hiszpania, Kanada.
Dostępne są jeszcze opony z paskiem niebieskim i pomarańczowym opon oprócz tych które podałem wyżej ale one nie są nominowane do wyboru w tych krajach w tym roku.
Pierwszy poślizg – trudne doświadczenie kierowcy Pierwszy poślizg w życiu to dla każdego kierowcy bardzo trudne doświadczenie, a opanowanie takiego poślizgu w warunkach drogowych bez odpowiedniego przeszkolenia jest prawie niemożliwe. Co robić, aby uniknąć sytuacji, gdy ...
Volkswagen Touareg I Touareg to duży SUV klasy średniej-wyższej, bezpośredni konkurent m.in. Mercedesa ML i Toyoty Land Cruiser. Konstruktorzy z Wolfsburga postawili na luksus i to, co teoretycznie w terenówce powinno być najważniejsze, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.